Faceți căutări pe acest blog

joi, 10 octombrie 2013

Happy anniversary, sweet blog


Nu pot însuma într-o singură postare tot ceea ce înseamnă acești ultimi trei ani pentru mine, nu pot alege cuvintele potrivite să exprime fiecare emoție simțită în această perioadă și cu atât mai puțin nu pot să înșirui într-un spațiu atât de mic toate lucrurile pe care le-am învățat prin intermediul acestui blog!
Nu e un lucru mare să ai un spațiu virtual în care să îți așterni gândurile, mulți tineri aleg internetul și blogul pentru a exprima ceva, așa că nu voi susține că blogul meu este vreun spațiu exclusiv, unic, cu rețete fabuloase pe care nu le mai regăsiți nicăieri!



Este unul din miile de bloguri culinare de care abundă spațiul online, dar pentru mine înseamnă infinit mai mult decât atât! Este locul în care mă regăsesc, locul în care îmi permit să fiu eu însămi - astăzi veselă, mâine tristă, poimâine nostalgică, dar mereu aceeași, eu! 
Cei care urmăriți constant postările mele aici și pe Facebook cunoașteți faptul că în curând, cu ajutorul lui Dumnezeu, urmează să devin mamă, fapt care îmi va umple timpul și sufletul de fericire și care mă va împiedica să rămân mereu aici, să postez cu regularitate și să răspund mesajelor voastre... însă vreau să știți că blogul va rămâne locul în care mă voi întoarce iar și iar, cu drag, no matter what!
Timpul a trecut pe nesimțite, și iată că astăzi sărbătorim a treia aniversare a micului meu univers!
Nu puteam să ratez această aniversare fără să gătesc ceva special și am ales ciocolata și nucile, alunele, migdalele ♥ 
Am obținut un gust tomnatic, delicios, demn de sărbătorit cei trei ani minunați care au trecut!

Ingrediente blat:
150 g făină
140 g zahăr
o linguriță de praf de copt
o linguriță de scorțișoara
1/2 linguriță de sare
80 g unt
100 ml lapte
două ouă
120 g banane pisate
50 g ciocolată cu lapte
100 g nuci măcinate
o linguriță esență de vanilie 

Punem laptele, untul și ciocolata la foc mic până când ciocolata se topește. Vom obține o ciocolată cu lapte lichidă.
Batem ouăle cu zahărul până când obținem o spumă albicioasă. Adăugăm acestei compoziții banana pisată, nucile și esența de vanilie, continuând mixarea. În final încorporăm alternativ făina (amestecată cu sarea, scorțișoara și praful de copt) și ciocolata topită cu lapte și unt. Obținem un amestec dens dar ușor lichid pe care îl turnăm într-o tavă de chec (de asemenea puteți folosi o tavă rotundă, pentru tort). Este necesar ca tava să fie tapetată cu hârtie de copt.
Introducem tava în cuptorul preîncălzit la 180 grade Celsius și coacem blatul timp de 40-45 minute sau până când trece testul scobitorii!
După coacere, lăsăm blatul să se răcească complet înainte de a-l scoate din tavă.

Ingrediente cremă ciocolată:
130 g ciocolată neagră ( cea cu 70% cacao este ideală)
110 g unt
6 linguri lapte
450 g zahăr pudră
o linguriță de esență de vanilie

Topim la baie de aburi ciocolata alături de unt și lapte. În final adăugăm zahărul pudră și esența de vanilie și mixăm până la încorporare. Pentru a obține consistența dorită mai puteți adăuga puțin lapte sau zahăr pudră.

Tăiem blatul răcit în patru felii egale, pe orizontală, între care punem crema de ciocolată. Păstrăm un sfert din cremă pentru a îmbrăca tortul.
Am ornat tortul cu alune, nuci, migdale și câteva bomboane Ferrero Rocher!
Mai multe poze vin mai târziu :)

Ca să concluzionez: La mulți ani, blog drag! Să-mi crești mare!

26 de comentarii:

  1. Sa fie cat mai multi ani de blog in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce zi frumoasa !!!!! La multi ani bloguletului tau frumos si la cat mai multe postari minunate , aici !!!!
    PS.Multa sanatate tie si fetitei si tuturor celor dragi tie !!! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mii de multumiri, Adina! Te pup cu drag si urarile se intorc si la tine inzecit! :*

      Ștergere
  3. Felicitari pentru toti acesti 3 ani :) si frumos tort de aniversare :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Macy! Ma bucur ca iti place, e simplu si de efect zic eu :)

      Ștergere
  4. o aniversare dulce! multe inainte! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Coco! Doamne ajuta! Si te mai astept aici cu drag :)

      Ștergere
  5. La multi multi ani si la cat mai multe retete incantatoare! Si felicitari pentru minunata veste! Ai sa vezi ca o sa ai timp si de blog, sunt sigura ;)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Daciana! Sper sa am timp si pentru blog, desi mamicile ma cam sperie cand vorbesc despre timpul liber de dupa nastere :)
      Pupici :*

      Ștergere
  6. La multi ani!! Un blog minunat pe care il deschid aproape in fiecare zi. Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iar eu iti citesc comentariile si zambesc de fiecare data cand o fac! Si iti multumesc pentru asta! Pupici cu drag!

      Ștergere
  7. La Multi Ani Can't boil an egg!
    Iar tie Diana, iti doresc o sarcina si o nastere usoara.
    Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Luiza! Si sper sa ne si vedem candva, am vazut, citit si auzit numai lucruri frumoase despre tine! Te pup!

      Ștergere
  8. La multi ani!!! si pentru tine multa sanatate! te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Alina! La fel va doresc si eu voua! Pupici :*

      Ștergere
  9. La multi ani blogului si felicitari tie viitoare mamica! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani! A mai ramas ceva din tort? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumeeeesc!
      Au mai ramas doua felii pe care sper, sper sa mai ajung sa le fotografiez astazi! Feliile arata absolut delicios! :)

      Ștergere
  11. Iti doresc multi ani de acum incolo de bloguit si sper sa se intample ce zic caci blogul tau e unul din cele mai frumoase din toata blogosfera romaneasca.
    Iti mai doresc si nastere usoara,nu stiam ca vei deveni mamica, abia acum aflat, va doresc sa va bucurati de bebe si sa va creasca mare si sanatos,iar cand va fi mai mare, sa o ajute pe mama in bucatarie :)
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet pentru urari si aprecieri! Cat despre ajutorul in bucatarie, abia astept sa vina :)
      Din nou, mii de multumiri!
      Va pup :*

      Ștergere
  12. La multi ani, cu multe postari delicioase! Sarcina si nastere usoara! Sa fiti sanatosi!
    P.S.
    Tortul aniversar arata fabulos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alina, multumesc mult! Ma bucur ca iti place tortul!
      Pupici cu drag :*

      Ștergere
  13. buna! sunt adnia de la Adnia's blog si voiam sa va anunt ca blogul meu se numeste acum Retetele mele dragi!, iar noua lui adresa este aceasta: http://retetelemeledragi.blogspot.ro! daca ma aflam deja in blogrollurile voastre, va rog din suflet sa operati schimbarea casutei mele, in asa fel incat aceasta sa poata fi gasita si de acum inainte! mii de multumiri!

    RăspundețiȘtergere
  14. La mulți ani blogului tău minunat! Sarcină ușoară și naștere și mai ușoară! Să ai o fetiță sănătoasă! În privința timpului liber după naștere nu trebuie să te sperie nimeni. În funcție de natura bebelușului și de starea ta de spirit o să ai timp și de blog. Eu am revenit mai repede decât speram. Sănătate să fie că restul se rezolvă!

    RăspundețiȘtergere