Faceți căutări pe acest blog

marți, 24 septembrie 2013

Niciodată toamna nu fu mai frumoasă...


Postarea de astăzi nu este una cu sau despre mâncare! Este o postare despre toamnă, aceeași toamnă despre care v-am spus că am așteptat-o cam toată vara, de care mi-a fost dor și care nu a întârziat să apară. A apărut cu frunze aurii, cu pomii plini de roade, așa cum nu îmi amintesc să îi mai fi văzut demult, cu nori și ploi reci! Unii o urăsc, tocmai din motivele mai devreme menționate, dar pentru alții toamna este un prilej de bucurie, o gură proaspătă de aer, o veșnică nostalgie...
În week-end am surprins în câteva imagini o mică parte a grădinii din spatele casei părinților mei și mi-ar plăcea să le vedeți și voi!
Viața la țară toamna e cea mai frumoasă!


Dovleceii decorativi îmbracă atât de frumos gardul gri care împrejmuiește grădina, făcând din grădină un loc intim în care orele zboară pe nesimțite!


De asemenea, de pilonii care susțin gardul încărcat de doveleceii cățărători se țin cu putere câțiva vreji bogați de flori roz și mov, care vor înfrumuseța grădina târziu în toamnă, până la căderea brumei.


Atâtea tufe roșii de măceșe câte am văzut toamna aceasta nu am văzut niciodată. Plin peste tot de ele și-mi salta inima de bucurie cand le vad! Din măceșe mama va face cel mai bun gem/pastă cu care vom umple la iarnă cele mai pufoase clătite!


Nucul din spatele grădinii sub a cărui umbră ne-am adăpostit de soarele fierbinte o vară întreagă a rodit, rodul sau fiind unul foarte bogat, nemaiîntâlnit în ultimii ani. Din bătrâni se spune că dacă recolta de nuci este bogată e semn că urmează să avem parte de o iarnă geroasă! Rămâne să ne dăm seama de acest lucru în lunile următoare!


Aceasta e porția mea de nuci lăsate la uscat pentru cozonaci:


Merele și perele au încărcat ramurile încă fragile ale pomilor și au o savoare deosebită! Cei care locuiesc la țară și au ocazia să guste din fructe autentice românești, bio, știu ce spun. Nu se pot compara cu fructele din supermarketuri și nici chiar din piețe.



Cât despre noi, ne încălzim cu o ceașcă fierbinte de ceai la gura sobei, la propriu... Lemnele sunt tăiate și uscate, iar focul dogorește încălzindu-ne picioarele amorțite de frigul toamnei...


Sunt doar eu, sau și vouă vi se pare că ”niciodată toamna nu fu mai frumoasă”?


7 comentarii:

  1. Draga mea , eu sustin mereu ca toamna e frumoasa !!! <3
    Superbe imaginile !!! ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai lasat masca!!!Ai surprins toata esenta toamnei cu pozele astea absolut superbe!
    Felicitari!
    Trimit un pup si imbratisari calde!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-ai lasat masca!!!Ai surprins toata esenta toamnei cu pozele astea absolut superbe!
    Felicitari!
    Trimit un pup si imbratisari calde!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu cred ca ai surprins ce eset mai frumos, as vrea sa am si eu putin timp sa ma bucur de ea! Oricum, un lucru e clar: de o stiva mare de lemne am nevoie si eu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iubesc toamna.Poate si pentru ca sunt nascuta in acest anotimp!

    RăspundețiȘtergere