Faceți căutări pe acest blog

luni, 18 martie 2013

"Share the love"

Mi s-a părut foarte drăguță ideea de a împărtăși cu prietenii articole frumoase/utile pe care ai avut ocazia să le citești și pe care nu știi dacă alții vor avea prilejul să le citească! Lumea online e maaaaaaaare și fiecare dintre noi apucă să vadă o parte minusculă a ei, așa că m-am gândit și am organizat frumos o listă de articole care mie mi s-au părut extrem de utile (nu doar în bucătărie - dar preponderent acolo) și care este posibil să vă intereseze și pe voi!
Ideea am văzut-o pe blogul Deenei - Makeup Dream și am pus-o în practică pe măsură ce mi-am dat seama că am citit niște articole prea faine în ultima vreme pentru a nu le împărtăși cu voi! Mulțumesc pentru idee, Deena!

1.
În primul rând încep cu articolul Andreei de la Andie's veggies, intitulat ”Înlocuitori pentru ouă și lactate în bucătăria vegană”, articol care vine ca o mană cerească acum la început de post pentru cei care îsi doresc să postească, dar util și pentru cei care se gândesc să adopte acest stil de viață - vegetarianismul! Articolul este foarte bine documentat, conține o gamă largă de substituenți testați în bucătăria ei, astfel Andreea garantând reușita tuturor rețetelor obținute cu substituenți ai ouălor și lactatelor! Trebuie să vedeți articolul, neapărat!

2.
În al doilea rând, celor care bucătăresc dulciuri și torturi în special, dar încă n-au găsit rețeta potrivită de fondant, le recomand cu mare drag fondantul obținut din marshmallows - jeleuri gumate, urmând rețeta Antoninei de la Dulcegării culinare! Pe mine m-a salvat de fiecare dată când mi-am dorit un tort acoperit cu fondant și pot doar să îi mulțumesc Antoninei că a adus în atenția noastră un procedeu atât de simplu de obținere a fondantului!

3.
Începând de săptămâna trecută am maia pentru obținerea unei pâini 100% naturală, urmând rețeta Codruței de la Apă.Făină.Sare! Recomand și susțin cu înverșunare obținerea pâinii în casă, mai ales folosind îngrediente naturale și sănătoase, așa că trebuie să aruncați o privire pe blogul Codruței, veți găsi acolo nu numai procedeul de obținere al maielei, dar și un munte de rețete delicioase de pâine!

4.
Pentru că Paștele se apropie cu pași grăbiți, nu puteam să nu vă ghidez spre un articol care conține idei minunate de decorațiuni pentru Paște! L-am citit săptămâna trecută și am reținut unele idei de decorațiuni, vă recomand să faceți la fel!

5.
Nu pot să nu enumăr și să aduc în atenția voastră blogul Dianei de la DreamsFactory, asta în cazul în care nu ați fost pe fază și ați ratat concursul de 8 martie în cadrul căruia premiile oferite au fost marca DreamsFactory! Vă spun sincer, vă veți dori ca toate produsele pe care le regăsiți pe blog să fie ale voastre, dar mie mi-au picat cu tronc etichetele vintage pentru bucătărie - mi se par absolut superbe!

Probabil că au mai fost articole interesante pe care le-am citit, dar m-am oprit la cinci cele mai interesante și sper să le parcurgeți și voi pe toate cu plăcere și să găsiți utilul din fiecare :)
Pe măsură ce voi citi articole interesante este posibil să realizez acest tip de postări într-un mod regulat -  poate lunar! Sper să vă placă ideea și să împărtășiți și voi la rândul vostru ideile/rețetele/articolele pe care le considerați utile!

Sharing the love is beautiful!



3 comentarii:

  1. o idee excelenta! se pare ca am gandit si eu, oarecum la fel, pt. ca am decis sa aduc direct pe blogul meu articolele peste care dau si le consider interesante...plus ca de acum incerc sa inserez cateva informatii utile de nutritie (una din pasiunile si preocuparile mele recente) si in postari.
    oricum, cred ca voi prelua si ideea ta, mai ales pt. zilele in care dau peste multe idei interesante si nu ma pot hotari ce sa postez:)
    te pup si-ti multumesc de idee!

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesanta ideea, poate o voi pune si eu in aplicare in viitorul apropiat! :)
    Multumesc pentru cuvintele frumoase, zambete multe! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaaai. Dar ce dragut. Diana, ma bucur sincer ca ti-a placut articolul cu inlocuitorii :) Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere