Faceți căutări pe acest blog

marți, 5 februarie 2013

Copii, făină, biscuiţi



"Spuneţi că e obositor să fiţi alături de copii. Aveţi dreptate. Şi adăugaţi: fiindcă trebuie să te cobori la nivelul lor, să te apleci, să te înclini, să te încovoiezi, să te faci mic. Aici însă greşiţi. Nu asta te oboseşte cel mai mult, ci faptul că eşti obligat să ajungi la înălţimea sentimentelor lor, să te întinzi, să te alungeşti, să te ridici pe vârfurile picioarelor." (Janusz Korczak)



Cât adevăr în cuvintele de mai sus! Cât de obositor este să te transpui dintr-o lume de oameni mari, plină de răutăţi, invidie şi ipocrizie, în lumea simplă şi incomparabil mai bună a copiilor! Cât de binecuvântaţi suntem noi, dascălii, că putem să ne încărcăm bateriile cu energia lor atât de pozitivă! Sentimentele lor nobile ne dau o lecţie importantă de viaţă zilnic! Şi o, da!... avem încă atâtea de învăţat de la omuleţii care ne înconjoară şi zilnic ne fac viaţa mai frumoasă!


Vă las cu câteva fotografii făcute în timpul uneia dintre cele mai frumoase activităţi practice de până acum! Am modelat, am decupat şi am mâncat cei mai gustoşi biscuiţi, făcuţi cu pasiune şi devotament de către cei mai buni şi mai frumoşi copii din lume, copiii mei Adevăraţi bucătari! Cât de mult au îndrăgit copiii activitatea? Cred că fotografiile sunt grăitoare, cuvintele ar fi de prisos...












Rezultatul? Care a fost rezultatul? 
Ta-dam!!!


Nu, nu am putut să îi decorăm, am fost extrem de nerăbdători să îi gustăm. Ne-au plăcut enorm şi ne-am promis că vom repeta figura :)

8 comentarii:

  1. Ce frumos! Felicitari scumpa mea! E minunat ceea ce faci! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos, la cat mai multe astfel de activitati!
    Mie mi se pare ca prima fetita iti seamana, daca nu as fi stiut mai bine, as fi crezut ca e copila ta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Extraordinar, e o experienta care nu poate fi descrisa in cuvinte, care te incarca sufleteste si te imbogateste...noi am incercat-o la scoala in clasa lui Patrik si abia asteptam sa o repetam!
    Felicitari si la cat mai multe repetitii, cu mult drag, Daiana

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunat!!! Eu am facut cu cei din clasa copilului meu o salata de fructe si una de legume. Cat de bine m-am simtit cu ei este greu de explicat in cateva cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de frumos! Si mie imi placea mult sa stau pe langa mama in bucatarie si sa fac diverse deci stiu ce sentiment de fericire au avut acesti copilasi facand asa ceva. Bravo <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt grozavi copii ! Pozele vorbesc de la sine.Ai facut niste portretet extraordinare !felicitari pentru actiunea in care esti implicata.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de simpatici sunt! Imi amintesc cat de fericita eram si eu cand imi dadea mama o bucatica de aluat sa o modelez dupa bunul meu plac!

    RăspundețiȘtergere