Faceți căutări pe acest blog

joi, 3 ianuarie 2013

Paste-scoici umplute cu carne tocată şi legume


În primul rând vreau să vă urez un an nou fericit, cu linişte, sănătate şi îndeplinirea tuturor dorinţelor! Sper că aţi petrecut sărbătorile în veselie şi v-aţi încărcat cu energia necesară pentru a face faţă noului an! Eu sunt gata să trec la treaba şi abia am aşteptat să mă întorc în bucătărie, mi-a fost tare dor!
Astăzi am gătit ceva simplu şi uşor (nu dietetic), folosind scoicile-paste pe care le-am cumpărat din Praga! Da... cam asta cumpăr eu din oraşele pe care le vizitez: ingrediente pe care în Sibiu nu le găsesc nicăieri! 
Pastele umplute - mai mult decât delicioase!
Scoicile paste se fierb în apă cu sare timp de 10-12 minute! Îşi vor mări considerabil volumul şi vor fi uşor de desfăcut şi umplut.
Pentru umplutură am ales să folosesc carne tocată (amestec de vită şi porc), sos de roşii şi legume!

Ingrediente:
(pentru 12 scoici umplute)
300 g carne tocată
o ceapă
un morcov
mazăre
fasole verde
ţelină
200 ml sos de roşii
3-4 căţei de usturoi
sare, piper, nucşoară

caşcaval, parmezan, gorgonzola

Am călit ceapa într-un wok cu puţin ulei, după care am adăugat carnea tocată. Când carnea este fiartă am adăugat celelalte legume cubuleţe. Am amestecat bine, după care am turnat sosul de roşii, condimentele şi am lăsat totul să fiarbă la foc mediu, amestecând din când în când cu o spatulă de lemn!


În final am adăugat cei trei căţei de usturoi pisaţi. Lăsăm amestecul să fiarbă până când sucul de roşii scade şi legumele sunt fierte. Dacă este nevoie, mai putem adăuga puţină apă sau sos de roşii.
Umplem pastele cu amestecul de carne tocată şi legume şi le aşezăm într-o tavă în care am turnat puţin sos de roşii. Radem caşcaval, gorgonzola, parmezan - după gust şi preferinţe!


Dăm tava la cuptorul încins la 180°C pentru 12-15 minute.
După coacere, putem să mai presărăm parmezan răzuit. Servim cu sos de roşii!


Poftă bună!



4 comentarii:

  1. Arata apetisant, voi incerca si eu dar cred voi adauga niste verdeturi aromate in sosul de rosii, busuioc sau oregano. Nu-mi imaginez paste cu sos de rosii fara ele. Multumesc pentru reteta si La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicioase pastele tale,La multi ani<3

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata grozav de bine!! Un an nou fericit!!

    RăspundețiȘtergere