Faceți căutări pe acest blog

joi, 27 decembrie 2012

Bomboane cu biscuiţi şi dulceaţă


Dragii mei, sper că aţi avut parte de sărbători frumoase, petrecute în mijlocul celor dragi, cu sănătate şi veselie! Am lipsit de pe blog în ultima vreme, deşi îmi propusesem să strâng pentru voi mai multe reţete festive... dar timpul din nou mi-a dovedit că nu-mi este cel mai bun prieten!
Încerc să mă revanşez cu nişte bomboane delicioase care sper să vă încânte cel puţin pe jumătate din cât ne-au încântat pe noi!
Având un aer foarte crăciunesc, aceste bomboane au adus multă culoare pe platourile de prăjituri de pe mesele noastre anul acesta - au plăcut tuturor! Reţeta îi aparţine lui Edith, căreia nu pot decât să îi mulţumesc că împărtăşeşte cu noi toţi atâtea reţete minunate! 

Ingrediente: 
(pentru circa 40-50 bomboane)
500 g biscuiţi (Bon Appetit)
400 g dulceaţă de caise
150 g unt
250 g nucă de cocos
coloranţi alimentari (roşu şi verde)

Am măcinat biscuiţii în robotul de bucătărie, peste care am adăugat untul moale (la temperatura camerei  - deşi Edith scria în conţinutul reţetei că untul trebuie să fie topit, eu n-am fost atentă şi l-am adăugat moale, însă rezultatul a fost tot cel aşteptat). Am amestecat ingredientele tot în robot, după care am adăugat dulceaţa şi nuca de cocos (aproximativ 200 g, păstrând 50 g pentru decor).
Obţinem o pastă densă din care formăm biluţe de dimensiunea unei nuci. Putem pune în mijlocul bomboanelor o alună sau o migdală, la fel ca la bomboanele Raffaello.
Am colorat fulgii de nucă de cocos cu o picătură de colorant alimentar marca Wilton şi un strop de apă şi am dat bomboanele prin ei. Putem de asemenea să folosim fulgi de nucă de cocos gata coloraţi, am văzut că se găsesc în supermarketuri!
Simplu, delicios şi de mare efect pe mesele de Crăciun!


La mulţi ani!





Un comentariu: