Faceți căutări pe acest blog

luni, 31 decembrie 2012

Al meu 2012! Fie ca 2013 să fie unul la fel de bun!

(Al meu 2012 în câteva imagini)

Nu ştiu când sau cum, dar m-am trezit în faţa calculatorului scriind ceva despre un an ce se grăbeşte să treacă, lăsând în urmă nimic altceva decât amintiri - amintiri frumoase!
Mi-a rămas în minte o poveste pe care prietena mea, Maria, mi-a spus-o la un moment dat când eram supărată şi pe care vă rog să o citiţi şi să luaţi aminte:

O bătrână Cherokee îi spune nepotului său despre o luptă care se dă în ea. Este o bătălie între doi lupi.
Unul este rău: se înfurie, invidiază, regretă, lăcomeşte, e arogant, gelos, orgolios, minte, îşi plânge de milă, se simte inferior, vinovat, e plin de mânie…
Celălalt e bun: e vesel, calm, iubitor, umil, binevoitor, generos, încrezător, optimist, plin de compasiune şi credinţă, recunoscător…
Nepotul se gândi pentru o clipă apoi întrebă:
“Şi cine va câştiga această bătălie?”
Bătrâna Cherokee i-a răspuns simplu:
“Cel pe care îl hrănesc.”

Îmi doresc să reflectăm cu toţii asupra povestioarei transcrise mai sus şi să încercăm din răsputeri să hrănim doar lupul bun din fiecare! Să fie aceasta rezoluţia personală pentru anul care vine: să fim mai buni, să clădim doar amintiri frumoase, pentru că, în final, amintirile sunt singurele care rămân după ce timpul îşi pune amprenta! Îmi mai doresc ca anul 2013 să fie unul vesel, lipsit de tristeţe şi amărăciune, îmi doresc să-l parcurgem cu toţi oamenii dragi nouă alături, în sănătate şi pace! Şi să ne întâlnim cu bine tot aici, pe blog, la sfârşitul anului viitor, să spunem că anul care a trecut a fost unul la fel de bun! Doamne, cât îmi doresc asta!


Un an nou fericit!
Doamne ajută!


17 comentarii:

  1. Ai scris foarte frumos! Iti doresc un An Nou Fericit si marturisesc ca ma bucur ca in anul acesta te-am descoperit prin munca ta frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monica, same thing and more about your work!
      An nou fericit si tie, cu indeplinirea tuturor dorintelor!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Multumesc la fel, un an nou mai bun iti doresc!!!
      Pupici

      Ștergere
  3. La multi ani!!!Un 2013 plin de impliniri si bucurii!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. An nou fericit iti doresc si eu, cu indeplinirea tuturor dorintelor!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. La multi ani fericiti si voua, draga mea! Un an nou plin de impliniri!

      Ștergere
  5. La multi ani! Multumesc pentru inspiratie si iti doresc un an cu soare si prieteni!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. An nou fericit si voua! Fie ca 2013 sa fie asa cum vi-l doriti! Pupici cu drag :-*

      Ștergere
  6. Sper din suflet sa ai un an la fel de bun , sau de ce nu , chiar mai bun decat cel care a trecut !! Multa sanatate , liniste si intelegere !! La multi ani !!
    PS.Frumoasa povestioara !! Am s-o tin minte cu siguranta !! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumoasa povestioara, si eu am retinut-o si o voi mai repovesti cu siguranta!
      Un an nou minunat, cu multa inspiratie si indeplinirea tuturor dorintelor!

      Ștergere
  7. Foarte frumoasa pevestioara!! Toate dorintele tale sa se implineasca in noul an.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel! Un an nou plin de realizari si bucurii!
      La multi ani!!!

      Ștergere
  8. La multi ani scumpa mea! Sa fii sanatoasa si fericita!
    Mii de imbratisari!

    PS ce bine ar fi daca am alege cu totii sa hranim lupul cel bun ;)
    Puuuuup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup, Emily! Un an nou asa cum ti-l doresti, cu bucurii si oameni dragi alaturi!
      La multi ani!!!

      Ștergere
  9. La multi ani Diana! Un An Nou minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere