Faceți căutări pe acest blog

joi, 15 noiembrie 2012

White Christmas Giveaway

          ”A fost odată ca niciodată o fetiță care iubea iarna. Îi plăcea să tragă sania alături de alți copii, să facă oameni de zăpadă uriași și veseli, îi plăcea să simtă pe obrazu-i cald fiecare fulgușor de zăpadă, chiar dacă se întampla să fie milioane, și pe vremea aceea cădeau milioane de fulgi de zăpadă și totul în jur se acoperea cu o plapumă alba pufoasa! Era fericită chiar și numai dacă ferea perdeaua de pe fereastră și zărea fulgii apropiindu-se din văzduhul rece al iernii, ținând în mână o cană cu ceai fierbinte! Acea fetiță nu a crescut mare, a rămas la fel, iubind iarna și, în exact aceeași măsură, Crăciunul! Și chiar dacă iernile sunt mai blânde în zilele noastre, ea se duce mereu cu gândul la iernile și la Crăciunul de altădată... și speră fără încetare la venirea unui Crăciun alb, însoțit de clinchetele de clopoței și veselia colindelor de altădată!”

Vă împărtășesc și vouă dorința mea de a vedea zăpada în ziua de Crăciun, retrăind momentele frumoase ale copilăriei, și vă îndemn pe voi să faceți la fel. Lăsați un comentariu la această postare în care să-mi scrieți care este cea mai frumoasă amintire a voastră de iarnă și cum vă imaginați Crăciunul perfect, și poate cineva acolo sus ne va auzi și ne va trimite milioane de fulgi de zăpadă! Eu nu vă pot răsplăti cu zăpadă, deși aș face-o! Însă pot oferi cadou un set de forme pentru un biscuite uriaș în formă de brad, perfect pentru a întregi atmosfera de sărbătoare din casele noastre!


Așadar, pentru a câștiga setul de forme pentru brad, trebuie:
1. să fii parte a comunității Can't boil an egg pe Facebook 
2. să distribui această postare pe pagina ta Facebook (apasă butonul ”distribuie”/”share” din partea de jos a postării);
3. să revii pe blog cu un comentariu la această postare prin care ne spui care este cea mai frumoasă amintire a ta de iarnă și cum îți imaginezi Crăciunul perfect (pentru a fi validat, comentariul trebuie să fie semnat cu numele și prenumele tău).


Este important să știi că:
- nu vor fi luate în considerare comentariile duble și anonime
- perioada de participare la giveaway este de două săptămâni, începe din data de 15.11.2012 și se încheie pe 30.11.2012, ora 23:59!
- câștigătorul premiului va fi ales cu ajutorul site-ului random.org în data de 1 decembrie 2012  și va fi anunțat aici și pe pagina Facebook a blogului!
- câștigătorul este rugat să trimită datele de contact și o adresă de pe teritoriul României pe e-mail cantboilanegg@yahoo.com până în data de 3 decembrie 2012. În cazul în care câștigătorul nu va trimite un e-mail cu datele sale de contact, se va recurge la o altă extragere și desemnarea unui alt câștigător!
- dacă aveți orice fel de nelămuriri sau întrebări, vă rog să mi le adresați pe e-mail cantboilanegg@yahoo.com, altfel nu voi putea răspunde la îndrebările din cadrul comentariilor.
Urez succes tuturor participanților la giveaway și

Let's hope for a white Christmas!



P.S. Fotografiile nu-mi apartin!




UPDATE 01.12.2012
În urma extragerii realizate cu ajutorul random.org cu câteva minute mai devreme, am plăcerea să anunţ câştigătoarea setului de forme pentru biscuitele brad pus la bătaie în cadrul concursului "White Christmas Giveaway"!
And the happy winner is:
Mădălina Trofin



Felicitări, Mădălina!
Aştept un mesaj cu o adresa validă din România unde voi putea trimite premiul pe cantboilanegg@yahoo.com! Dacă te grăbeşti cu mail-ul, luni dimineaţă premiul va pleca spre tine!

Multumesc tuturor pentru participare!



23 de comentarii:

  1. Cel mai frumos Craciun a fost acum 3 ani, cand am fost ceruta de sotie chiar in ajun, pe 24 decembrie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am dat share de pe facebook, cu lincu'. Un Craciun cu Moni si copiii a fost minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi amintesc cu nostalgie sarbatorile de iarna petrecute in casa bunicilor, unde mirosea a cozonac si vin fiert cu scortisoara, iar pe masa bunica avea asezate adevarate opere de arta culinare. De aceea, Craciunul perfect ar insemna pentru mine retrairea acelor momente...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bravo Mada!! Asteptam biscuitii

      Ștergere
  4. Cea mai frumoasa amintire de Craciun adost anul trecut cand am facut bradul alaturi de fiul meu!
    Craciunul perfect este mereu alaturi de intreaga familie!
    Ana Mocanu

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu pot concepe sărbătorirea Crăciunului fără cei dragi alături: soț, părinți și bunica mea dragă. Sunt născută în luna decembrie, așa că întreaga lună de iarnă este pentru mine un motiv de bucurie și sărbătoare. Cea mai frumoasă amintire de iarnă aparține anului 2005 când mi-am întâlnit jumătatea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciunul perfect..mi-l imaginez plin de zapada,cu multe bunatati si..alaturi de cei dragi!Nu am un moment anume din Craciunul din ceilalti ani..pt ca de fiecare data am fost inconjurata de familie si cei dragi deci fiecare Craciun a fost special pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  7. cel mai frumos Craciun,a fost cand am fost impreuna cu fratele meu si surorile mele. nu mai vreau cadouri nimic numai sa pot sa fiu inca o data impreuna cu familia mea numeroasa,de cativa nu a mai fost asa.
    Andrea Lihet

    RăspundețiȘtergere
  8. FB:Iulia Sava
    SHARE:https://www.facebook.com/sava.iulia.1/posts/106055589559950
    Craciunul perfect este atunci cand toata familia mea se reuneste pentru ca suntem raspanditi in toate colturile tarii iar cea mai frumoasa amintire este aceea cand mergeam de Craciun la colindat

    RăspundețiȘtergere
  9. Cea mai frumoasa amintire este din anul 2010, cand pentru prima data am fost la munte si era si multa zapada.
    Craciunul perfect va fii atunci cand voi avea propria familie si-mi voi bucura copii cu fursecuri si cadouri, aia va fii atmosfera de craciun perfecta pt mine.
    Ma numesc Delia Dediu, cu acest nume am dat sher si pe FB.

    RăspundețiȘtergere
  10. cel mai frumos craciun este de acum 5 ani tot in coace in fiecare an eu il consider alaturi de fetita noastra si sotul meu cel mai frumos craciun,

    RăspundețiȘtergere
  11. Cel mai frumos Craciun a fost anul trecut deoarece am impodobit bradul in noul si mult doritul nostru apartament.
    Dumitru (Bogdan) Alina

    RăspundețiȘtergere
  12. faceam sceneta cu nasterea la biserica si acolo venea la sfarsit mosul...si ma intrebam cum de a ajuns chiar la sfarsit ?!era frumos ca mirarea a disparut brusc pentru ca eram fascinata de ieslea pruncului care primea si el daruri!daa..Doamne Doamne era credincios si venea in fiecare an sa se nasca in iesle alaturi de noi!!nimic nu lipseste daca Miracolu asta se naste in noi , in inima si in trairi:)Emiliana Veres

    RăspundețiȘtergere
  13. Cea mai frumoasa iarna pe care mi-o pot aminti este la inceputul anilor 80 intr-un sat de langa Fagaras unde eram la bunici. Si a nins cu mii de milioane de fulgi frumosi si perfecti, asa de multi incat a trebuit ca bunicul meu sa faca tunele prin zapada. Nici acum nu stiu daca tunelele mi se pareau mari pentru ca eram eu mica....sau chiar a fost o iarna de poveste :).Mi-as dori sa ninga frumos si peste oras si toata lumea sa isi ia macar o zi in care sa multumeasca pentru lucrurile pe care le are.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cel mai frumos Craciun e cel petrecut alaturi de familie, sper ca si anul acesta sa il petrec in familie, mergand cu colinda la neamuri si prieteni.Craciunul perfect inseamna familie.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cel mai frumos Craciun este in fiecare an cand ii am alturi pe cei dragi.pe facebook am dat like cu ElyKary

    RăspundețiȘtergere
  16. Alexandra Tudorica29 noiembrie 2012, 12:36

    Pentru mine cel mai frumos Craciun este cel petrecut cu familia,cu miros de cozonac si alte bunatati,cu dragoste si recunostinta si cu pitica noastra sub brad...iar amintirea cea mai frumoasa este cea a focului trosnind in soba de care mi-e tare dor....
    Alexandra Tudorica.

    RăspundețiȘtergere
  17. Uitandu-ma in urma, realizez ca fiecare Craciun a adus fericire in sufletul meu, prin simplul fapt ca am fost alaturi de familie, ca am impodobit bradul sau ca a nins ca in poveste,,,, Insa, fericirea deplina astept sa o traiesc si sa o simt o data cu venirea acestui Craciun, cand, cu ajutorul lui Dumnezeu, voi tine in brate Minunea mult dorita!
    Sarbatori frumoase tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  18. Surupateanu Anamaria29 noiembrie 2012, 13:27

    La bunici era cel mai frumos Craciun,in seara de 23 decembrie,toti copiii insotiti de bunici,cu genti crosetate de ei,ne adunam intr-un anume lOc,si plecam la colindat!La oras poarta numele de colindat,insa in satul bunicilor mei poarta numele de ”bunajola”,iar expresia cea mai frumoasa era ”cine nu da colindet,sa-i moara porcii in cotet”:))si astfel cu obrajii rosii de la frig,cu sosete de lana crosetate de bunica,plecam prin tot satul si strangeam diferite produse,de la mandarie la eugenii si chiar cornuri si napolitane!Era tare frumos,paca ca se pierde traditia!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Cea mai frumoasa amintire legata de iarna este din urma cu multi, multi ani, cand ne adunam toti copii cu saniutele pe o ulita din vale si faceam acolo o partie de zile mari. Chiar daca urcatul era greu, la coborare distractia atingea cele mai inalte limite. Nu stiu cand a trecut timpul si cand am ajuns sa treaca iarna pe langa noi fara a trai cu aceasi intensitate. Imi e foarte dor de acele momente..

    RăspundețiȘtergere
  20. Craciunul alaturi de familia mea e cel mai frumos. Ne pregatim din timp cu fursecuri pentru mos craciun si umplem casa cu miros de mirodenii. Impodobim bradul si cantam colinzi, primim colindatori si mergem la colindat la familie si prieteni.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ooooooooooooooo... Perioada mea favorita ! Cel mai frumos Craciun ? Toate ''Craciunurile'' copilariei au fost perfecte ! Eu si familia mea eram impatimiti ai acestei sarbatori. Incepeam cu celebra curatenie de Craciun, continuam cu postul, spovedania si impartasitul, apoi colindam in Ajun bucurandu-ne de fiecare mic dar primit si cantand cu sufletul, nu lipsea in Ajun mirosul de sarmale, cozonacul proaspat facut si impodobirea bradului ( pe atunci mai mult molid ). Dupa toate aceste ritualuri noi ( copiii ) mergeam plini de emotie la culcare ! Pana adormeam faceam ture prin casa sub diferite pretexte ( pipi :P sete... cred ca le stiti ) spionand de zor bradul :) Printre ture mai lipeam nasucurile de ferestre sa ne minunam de troiene si de fulgii ce nu conteneau sa cada... Intr-un final adormeam istoviti de drumuri :) Ziua Craciunului o petreceam in ( mare parte ) in pijamale... sub brad... printre dulciuri, fructe si jucarioare. Eu am amintirea Craciunului copilariei f. adand intiparita in suflet ! Era plina de magie, dragoste si caldura !
    Craciunul perfect in viziunea mea ? Plin de zapada, cu ninsori abundente ( cred ca m-ar ura soferii de ar citi ), vin fiert, soric, cozonac, sarmale... Ma rog : masa romaneasca ! Si nu in ultimul rand vreau ca ai mei copii sa simta cu adevarat acea magie a Craciunului !
    Craciun Fericit si Sarbatori cu bine !
    Dana Oana ( fb ) sau Lazar Daniela-Ioana ( in ci :) )

    RăspundețiȘtergere
  22. Chiar aseara am scris o postare in care am povestit o parte in amintirile mele despre iarna. Azi voi face prajitrle si-i voi da drumul. Am fost intotdeauna fermecata de bradul de Craciun si de fulgii de nea albi, pufosi. Am citit cu drag cuvintele tale si ma bucur ca ti-ai pastrat si tu sufletul de copil. Felicitari pentru postare si pentru ideea ta generoasa de a darui setul de decupat. Te simti atat de bine cand faci cadouri unor prieteni virtuali. Chiar ieri am promis turtite decorate in forma de podoabe de pom unei bloggerite care le iubeste. Imi pare rau ca nu pot da tuturor. Felicitari inca o data si iti doresc o iarna minunata.

    RăspundețiȘtergere