Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 17 octombrie 2012

Cookie bars

   
 Astăzi cuvintele-s puține, vă las să savurați din priviri niște feluri felurite de biscuiți cu mii de bobițe de ciocolată! Aaa... și ca să nu uit, aș spune că acesta este biscuitul preferat al laptelui, merg mână în mână împreună și vă recomand cu insistență să nu îi despărțiți nicicând, sunt perfecți împreună.

Rețeta nu poate fi altfel decât simplă, doar mă cunoașteți, rareori gătesc mâncăruri complexe sau care îmi ocupă mult timp, din lipsa de timp liber, evident!

Ingrediente necesare:
(pentru o tavă cu dimensiunile de 20x25cm)
300 g făină
135 g zahăr tos alb
135 g zahăr brun (de tip Muscovado am folosit eu)
o linguriță de sare
o jumătate de linguriță de scorțișoară
o jumătate de linguriță de praf de copt
200 g unt
un ou
o linguriță de esență de vanilie
o jumătate de linguriță de esență de rom
200-250 g bobițe de ciocolată
alune de pădure (opțional)

Eu am folosit robotul de bucătărie și am început prin amestecarea (timp de 5-10 secunde) în vasul robotului a tuturor ingredientelor solide (făină, zahăr, sare, scorțișoară, praf de copt). Am adăugat apoi untul, câte o bucată o dată, cu robotul în funcțiune. Când amestecul a devenit sfărâmicios am adăugat oul și aromele și am mixat până la încorporare. Am turnat amestecul într-un bol încăpător și am încorporat bobițele de ciocolată folosind o spatulă.


Am turnat amestecul pentru biscuiți în tava tapetată cu hârtie de copt și am nivelat toată suprafața cu spatula. Am copt biscuitul în cuptorul încins la 180°C pentru 35-40 minute, când a devenit arămiu.


L-am lăsat în tavă să se răcească complet, după care l-am scos cu hârtia de copt și l-am tăiat dreptunghiuri. Obținem în jur de 20-25 dreptunghiuri, în funcție de mărimea dorită.


Nu uitați ce v-am spus de paharul cu lapte, să fie obligatorie prezența lui, am zis!!!






13 comentarii:

  1. arata foarte bine, cu siguranta e delicioasa
    bobitele de ciocolata unde se gasesc?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit bobite de ciocolata la Carrefour sau Real, la raionul de produse pentru patiserie. Se gasesc la borcan de 300g!

      Ștergere
  2. Vaaaaai, cum arataaaa! Imi vine sa ma duc sa aprind cuptorul acum, la ora asta! :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicios! Unde se pot gasi bobitele de ciocolata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit bobite de ciocolata la Carrefour sau Real, la raionul de produse pentru patiserie. Se gasesc la borcan de 300g!

      Ștergere
  4. Arata super bine, le mananc din priviri!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ahhh cat de mult imi place si sunt perfect de acord cu tine ca relatia dintre cookie si lapte este minunata! :))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce imi plac genul asta de "bars". Imi e asa ciuda ca la mine in familie doar mie imi plac dulciurile mai uscate (adica biscuiti, fursecuri etc), celorlalti le plac cele siropoase, asa ca fac desttul de rar :((

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Doamnee ce bine arata mai ales ca mai este putin si vin sarbatorile de iarna, abia astept sa mananc o asemenea prajiturica cu putin laptic cald.
    Felicitari pentru prajitura afara foarteee bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Atara delicios se poate aduga si cicolata normala daca nu dispunem de bobite de ciocolata?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cred ca puteti adauga si ciocolata rasa, fara a schimba textura desertului! Insa recomand bobitele, in sfarsit se gasesc si la noi in magazine si la un pret chiar accesibil (~10 lei/350g - marca Festina)!
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  9. Multumesc pentru raspuns, chiar asta vroiam sa intreb :)

    RăspundețiȘtergere