Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 10 octombrie 2012

Can't boil an egg's 2nd anniversary & The happy winner


2 ani... 
Chiar dacă a trecut atâta vreme, tot am dificultăți în a-mi găsi cuvintele pentru a începe o nouă postare, mai ales atunci când trebuie să însumez tot ce aș vrea să scriu într-un post pe care mi-l doresc a fi deloc plictisitor! Nu e nici o gală de decernare a vreunor premii ca să fac mulțumiri, dar vreau să vă amintesc că datorită vouă gătesc, scriu și fotografiez! Feed-back-ul pozitiv primit din partea voastră m-a făcut să îmi doresc să îmi perfecționez abilitățile culinare/fotografice etc. și să investesc și mai multe resurse de toate felurile în micul meu proiect ”Can't boil an egg” care de azi e mare, a făcut doi anișori!!!
În anul care a trecut am adunat peste 300 rețete culinare, am devenit o comunitate mai mare - suntem 1983 prieteni pe Facebook (aproape de anul nașterii mele :P) și împreună am vizualizat blogul de mai bine de o jumătate de milion de ori! E ceva, nu? Pentru toate acestea vă mulțumesc și sper să fiți aproape de mine în continuare!

În altă ordine de idei, cu 10 zile în urmă anunțam organizarea primului giveaway al blogului cu prilejul aniversării de astăzi. Premiul vă amintiți că este un ser parfumat bio, marca Lia - delicii pentru piele, care va fi folosit, sper eu, cu multă încântare și amintindu-și mereu de noi, de către:

Alexandra Pascu

Felicitări, Alexandra! Aștept să îmi trimiți adresa la care vei primi serul parfumat  pe adresa de e-mail cantboilanegg@yahoo.com, până vineri, 12 octombrie 2012.


Al doilea premiu din partea mea, și anume un set colorat de forme pentru brioșe, a zburat deja la cel mai prezent cititor al blogului, care (nu din întâmplare) este prietena mea și cea mai mare susținătoare a blogului, pe numele ei 

 Alexandra Burtoiu

Se pare că norocul surâde Alexandrelor :)

Cât despre felul în care am sărbătorit această zi, surpriza vine mai târziu pe blog, so stay tuned!

Puteți vedea alegerea câștigătorului în clipul de mai jos:




Adresez mii de mulțumiri Alexandrei Saceanu, de la Lia - delicii pentru piele care a pus la bătaie serul parfumat cadou! Astăzi este ziua Alexandrelor :)

Tortul pregătit pentru ziua aniversării este același pregătit de ziua tatălui meu, a cărui rețetă o găsiți aici, doar că am înlocuit ciocolata neagră cu ciocolată albă și a luat forma pe care o vedeți în imagine! Adică sticksuri Finetti și biluțe de ciocolată din belșug... o nebunie plină de calorii!

Vă pup cu drag și vă mulțumesc din suflet!!!
Diana


7 comentarii:

  1. You rock! Toate postarile tale ma emotioneaza... se vede ca pui foarte mult suflet in tot ce iese din "manusitele" tale (cum spui tu)! Sunt tare mandra ca esti prietena si omoloaga mea!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana, datorita tie si eu gatesc! Ai fost un prim impuls in incercarea de a descoperi lumea culinara si ramai o sursa de inspiratie continua. Doresc blogului tau sa implineasca cat mai multi anisori, sa creasca tot mai mare, iar tie iti transmit toate cele bune! Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata!!!!! Pe asta cu cine l-ai mancat? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani.Sa creasca mare si frumos blogul tau.Pup!

    RăspundețiȘtergere