Faceți căutări pe acest blog

vineri, 1 iunie 2012

Post wedding post ♥

          Nu va plictisesc cu detaliile unei nunti care, cel putin din punctul meu de vedere, a fost de vis, a fost nunta imaginata de mic copil... Va arat niste poze frumoase, surprinse de aceiasi oameni profesionisti cu care am lucrat frumos si pentru cununia civila! Si cu aceasta ocazie fac si anuntul urmator: rochita de mireasa este pusa in vanzare, de nici 10 minute (gasiti aici toate detaliile: okazii.ro). Nu vroiam sa o vand, insa mi-ar parea extrem de rau sa ramana aruncata in dulap, fara sa mai faca o alta mireasa la fel de fericita! Poate parea un cliseu, insa rochia a fost picatura care a umplut paharul de fericire revarsat asupra mea in ziua nuntii!
          Ii multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a permis sa fiu inconjurata de (aproape) toti oamenii dragi mie intr-o zi atat de mare pentru iubirea noastra, ca ne-a daruit o zi superba de primavara si ca a vegheat ca totul sa decurga frumos!













11 comentarii:

  1. frumoasa si eleganta mireasa, cu mult gust!!!!casa piatra si multi copii haha:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Casa de piatra, multa fericire si sa va iubiti mult!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa va fie de bine! :)
    Cum spuneam acum ceva vreme, intr-adevar fotografiile de nunta sunt pe masura celor de la casatoria civila. O pereche frumoasa.

    Sa va dea Dumnezeu sanatate, intelepciune si suflete calde!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase pozele si mirii! sa fiti sanatosi,sa fie intr-un ceas bun si casa de piatra !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa fie intr-un ceas bun! Va doresc fericire, impliniri, intelegere!
    Ai fost o mireasa frumoasa, iar rochia e superba!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunteti foarte frumosi! Pozele sunt minunate Diana draga! Iar tu esti atat de frumoasa!!!! pup draga mea

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunati!!!!!!!foto superbe!!!!sa aveti parte de zile minunate ,de fericire sanatate si intelepciune!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe fotografii, superbi miri (cred ca ti-am mai spus :)) Frumoasa decizia ta de a vinde rochia. Eu nu pot sa ma despart de rochia mea, desi nu am mai vazut-o de ani :), am simtit asa mult ca e a mea incat vreau sa o stiu numai a mea.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumosi sunteti!!!!!! Sa ramaneti asa toata viata! Casa de piatra!:) bebei muuuuulti:)))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Superbi sunteti , iar pozele ne arata cat sunteti de fericiti !! Sa ramaneti asa mereu !!! Casa de piatra !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte frumoase pozele, sa fiti mereu la fel de fericiti si indragostiti ca in ziua nuntii.

    RăspundețiȘtergere