Faceți căutări pe acest blog

luni, 2 aprilie 2012

Lasagna cu spanac, tofu si ciuperci

          Am gatit multe mancaruri de post in ultima perioada si probabil ca saptamana asta voi incheia acest ciclu, urmand sa prezint retete pentru masa de Pasti incepand de saptamana viitoare! Sunt convinsa ca veti incerca aceasta reteta si va va incanta, este deosebita! Chiar si daca nu tineti post, reteta asta se poate bucura de succes in randul mesenilor pentru ca este delicioasa! Cei care nu tin post o pot servi cu oua ochiuri, va inchipuiti ce nebunie provoaca papilelor gustative :)
          Eu am facut doua portii, in tavi individuale "from oven to table", pentru care am folosit:
- 150 g spanac fiert
- 150 g tofu in saramura
- patru catei de usturoi
- 50 ml lapte de soia
- patru-cinci ciuperci Champignon (puteti de asemenea sa folositi ciuperci la conserva)
- zece foi pentru Lasagna
- cateva rosii Cherry
- ulei/margarina vegetala pentru uns tavile
          Foile de Lasagna aveau exact dimensiunea tavilor folosite. Am folosit foi care nu necesitau fierbere prealabila, insa nu mi-a placut faptul ca ultima foaie a ramas cam crocanta pe margini, asa ca data viitoare voi fierbe foile inainte de a umple lasagna.
          Am inceput prin prepararea sosului verde - umplutura. Am pus in blender spanacul, tofu taiat bucatele, cateii de usturoi si laptele de soia. Am pulsat de cateva ori pana cand am obtinut o pasta fina.
          Am unt tavile cu margarina vegetala si am asezat prima foaie de lasagna. Am intins pasta de spanac si tofu peste foaie, dupa care am asezat ciupercile feliate, am asezat a doua foaie de lasagna si am continuat pana la terminarea foilor. Eu am folosit cinci foi de lasagna pentru fiecare tava. Pe ultima foaie am pus putina pasta si cateva felii de rosii Cherry, dupa care am dat tavile la cuptorul incins la 180°C pentru aproximativ 25-30 minute. 

          Servim lasagna calda, ca atare sau cu oua ochiuri. Este minunata!




          

     

4 comentarii:

  1. Arata minunat! Si cred ca e si delicios! O sa incerc, dar eu fac varianta de dulce cu spanac si urda. Voi pastra si ciupercile.
    Cred ca a iesit putin crocanta ultima foaie pentru ca era nevoie de un sos.

    Astept retetele de Pasti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bunatate ai facut!O combinatie tare apetisanta!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Esta lasagna com espinafre e tofu está fantastica!

    RăspundețiȘtergere