Faceți căutări pe acest blog

marți, 13 martie 2012

Supa-crema de linte rosie

...si sfecla, tot rosie! N-am incercat lintea pana acum, mi se parea un ingredient de pe alte meleaguri, deloc potrivit cu obiceiurile noastre gastronomice! Poate pentru ca mama nu a gatit niciodata linte si nici dintre cunoscutii mei nu stiu sa o fi facut careva! Si pentru ca e post si pentru ca am promis doua-trei retete dietetice pentru persoanele care tin o cura de slabire, astazi va prezint prima mea supa-crema de linte rosie! Mi-a placut la nebunie gustul ei, drept pentru care va asigur ca nu a fost singura data cand am gatit asa ceva!
Pentru supa am folosit:
- 100 g linte rosie
- o ceapa mare
- o sfecla fiarta (gasiti in Lidl gata fiarta, deci nu va trebui sa va manjiti mainile si oalele cu ea)
- sare si piper dupa gust
          Taiem ceapa mare si o sotam in doua-trei linguri de ulei. Cand ceapa este tanslucida, adaugam sfecla taiata mare si mai lasam pe foc inca trei-patru minute! Adaugam si boabele de linte, dupa care turnam aproximativ 300 ml apa, completand pe masura ce apa scade in functie de densitatea pe care o dorim cremei. Dupa fierberea lintei, punem blenderul in functiune, pana cand obtinem o crema fina! Mai adaugam apa, daca dorim o supa mai "lunga" :)






6 comentarii:

  1. Lintea e grozava , iar imaginile ... SUPERBE !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place lintea, de curand am mancat si eu, dar pe post de garnitura. Prezentarea e minunata. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si e am descoperit-o si am zis hai sa incerc!De cateva luni e vorba si de atunci cred ca la o saptamana doua o fac.Foarte buna,gustoasa si satioasa!Viorica Petrovici

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am mancat linte niciodata!Habar nu am ce gust are!Trebuie sa fac si ue o data reteta asta! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc, fetelor! Ma bucur ca va plac pozele, muncesc mult ca sa fac o treaba buna si parerile voastre sunt foarte importante pentru mine! Va pup, duminica frumoasa va doresc!

    RăspundețiȘtergere