Faceți căutări pe acest blog

joi, 8 martie 2012

Smoothie cu spanac si o colaborare

                Cand toata lumea ofera sau primeste o floare intr-o zi atat de speciala ca astazi, eu sparg putin tiparele si va vin in intampinare cu o noua reteta... de data asta este o reteta de viata!
                Cati dintre noi credem ca noi suntem ceea ce mancam? Eu nu credeam asta... Credeam ca o masa sanatoasa consta in felul intai + felul doi + desert daca se poate! Credeam ca daca masa era satioasa si gustoasa, cu siguranta cuprindea tot ceea ce organismul nostru are nevoie! Cat m-am inselat... Mi-am propus sa studiez mai mult, sa cunosc cat mai multe despre aportul de substante nutritive pe care il are fiecare ingredient, fiecare fel de mancare! Daca si care ingrediente sunt preferabil a fi consumate in stare naturala sau gatita! Nu sunt expert in nutritie si nici nu voi deveni vreodata, insa pentru mine si cei din jur incerc sa studiez mai mult si sa detin o informatie corecta legata de acest aspect important numit nutritie!
                Fac sport, kangoo jumps! Cine a fost macar o data la o sala de sport si a practicat kangoo jumps poate sa imi impartaseasca sentimentele: Kangoo jumps e cel mai antrenant si distractiv sport. Eu il percep ca fiind un sport de care nu m-as desparti niciodata, care m-a ajutat sa slabesc si apoi sa imi mentin greutatea in limitele normale!
                Alte beneficii ale acestui sport (pe care le puteti gasi pe site-ul 24fit.ro:
- mareste rezistenta le efort;
- mareste capacitatea pulmonara;
- ajuta la adoptarea pozitiei corecte a corpului;
- protejeaza articulatiile si coloana la impactul cu solul, datorita arcurilor eliptice;
- ajuta la reglarea circulatiei sanguine;
- ajuta in formele usoare de depresie.
            Rezultate se obtin mai rapid decat in orice alta forma de aerobic. Intr-o singura sedinta kangoo jumps se ard in medie 1000 calorii. O sedinta dureaza o ora si este impartita in doua: in prima parte (50 minute) se realizeaza exercitii coregrafice, avand in picioare ghetele  Kj, iar in a doua parte (10 minute) se efectueaza exercitii la saltea pe fiecare segment al corpului si exercitii stretching, acestea constituind etapa de revenire a organismului dupa efort!
             Prin intermediul acestui sport am cunoscut doi oameni cu o forta deosebita! Si nu ma refer doar la forta fizica (ce incontestabil exista), ci ma refer la forta de a zambi, de a fi un model pentru toate cursantele, de a nu ceda cand totul in jur pare ca se darama, forta de a o lua de la capat mereu! Vorbesc despre Silvia si Paul, instructori internationali Kangoo Jumps, cei care prin ambitie si perseverenta au intemeiat o mare familie Kangoo Jumps in Sibiu! Nu este suficient sa existe o persoana in fata oglinzii care sa demonstreze fizic exercitiile Kangoo Jumps, e necesar ca acel om sa iti transmita ceva, iar Silvia si Paul o fac!
          Si... uite asa din vorba in vorba am ajuns sa va spun de fapt ceea ce este important in aceasta postare, si anume ca, incepand de astazi, 8 martie 2012, eu si Silvia, sau Silvia si eu mai degraba :), ne-am gandit sa le sprijinim pe fetele care practica un sport (cu precadere pe fetele care practica KJ) oferindu-le saptamanal doua-trei retete dietetice! Aici intervin eu :) Voi gati, voi fotografia si voi consuma toate retetele dietetice pe care le recomandam fetelor care vor sa slabeasca, sa se mentina, sau pur si simplu sa adopte un stil de viata sanatos!

              Voi incepe colaborarea noastra frumoasa prin recomandarea unei retete pe cat de dietetica, pe atat de sanatoasa, si anume smoothie de spanac! Este prima data cand "gatesc" smoothie si cu siguranta nu si ultima! L-am baut la micul dejun si m-a incarcat cu energie la maxim! Esta ora 13:45 si inca nu imi e foame, deloc!
              Hai sa va spun ce am folosit:
- o jumatate de banana curatata
- un mar (nu foarte mare)
- o jumatate de grapefruit roz
- aproximativ 50 g spanac fiert
             Am taiat banana felii, am curatat marul de coaja si cotor si l-am taiat la randu-i cubulete! Am stors jumatatea de grapefruit roz si am pus toate aceste ingrediente in blender, dupa care am adaugat spanacul! Am pus capacul si am "blenduit" timp de un minut! Rezultatul a fost un smoothie gustos si sanatos!

          Foarte curand, pe blog va aparea un tabel ce contine informatiile nutritionale ale fiecarui ingredient folosit, proprietatile terapeutice, avantajele si dezavantajele consumului fiecarui aliment in parte, so stay tuned!





           

6 comentarii:

  1. Multumim mult Diana, aceasi admiratie avem si noi pt tine, te pupam si multumim de colaborare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim!Foarte bun smoothie de spanac.
    La multi ani de 8 Martie!

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoasa postarea, sincer astept lista acea anuntata la final :D

    La multi ani!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Un proiect superb!!!Bafta multa!Apetisant rau smoothie cu spanac!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Recomand spanacul folosit crud. E mai sanatos si dureaza si mai putin (cred ca o sa devin raw vegan numai de lene :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte bun smoothie-ul de spanac, si asa cum zice Zeeny crud este mai sanatos, iar marul lasat cu coaja! Eu am adaugat si kiwi si a fost delicios!!! Foarte util blog-ul Diana, provoaca ''tornade'' in gura pofticiosilor. :D mult succes!

    RăspundețiȘtergere