Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 7 martie 2012

Risotto cu spanac

          Din nou am tras chiulul de pe blog, iar de data asta nu mai am scuza... Dar sunt ocupata, domnule! Nu mai e doar pregatirea pentru nunta, mai e si serviciul, primele zile de primavara, 1 & 8 martie si.......... surpriza! Am asteptat sa-mi iau in primire noul aparat foto, un Nikon D3100 care demult aparea in visele mele! In vise imi aparea undeva departe, abia de-l puteam zari! Insa uite ca se mai intampla si lucruri frumoase si un vis frumos a devenit realitate! Nu am gatit ceva sofisticat astazi! Muream de nerabdare sa-mi testez noua jucarie, fapt pentru care am gatit ceva rapid si, pentru ca suntem in postul Pastelui, de post :)
          Aveam in gand sa incerc o reteta de risotto cu spanac in una din zile, dar am incercat-o astazi pentru ca se gateste foarte rapid si nu imi mai ramanea lumina naturala pentru poze! Inca nu m-am avantat sa lucrez cu lumina artificiala si nici pozele realizate astazi nu sunt wow, dar e numai inceputul :)

          Deeeeeci, pentru reteta de risotto (doua portii) folosim:
o ceapa mica
spanac fiert (proaspat sau congelat)
100 g orez cu bob lung
apa
sare si piper

          Taiem ceapa marunt si o calim foarte putin intr-un wok cu o lingura de ulei de masline (nici un strop in plus)! Adaugam spanacul fiert si tocat! Cantitatea este relativa, alegeti cat puneti in functie de culoarea si consistenta pe care doriti sa o aiba in final! Eu am pus cam o mana de spanac fiert! Calim ceapa si spanacul cam 2-3 minute, dupa care adaugam si orezul! In final punem sare si piper si apa suficienta incat sa acopere orezul cu doua degete! Completam cu apa in momentul in care apa scade si orezul inca nu este fiert!
          Nu am poze din timpul prepararii, ma grabeam tare tare si nu am mai apucat sa fotografiez decat produsul finit! Putem servi orezul cu spanac atat ca si fel principal (de post), cat si ca si garnitura!
          Va las cu una-doua poze facut cu noua jucarie! Nu ca sunt misto? :))
       
Dar de rasnita mea de piper ce ziceti, aaa? Va place? E cadou de la mama, o ador! Va puuup, mi-e somn :))



6 comentarii:

  1. sa stapanesti sanatoasa aparatul !la cat mai frumoase poze!

    RăspundețiȘtergere
  2. Très appétissant ce risotto!
    Bisous

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci beaucopu, Beth! Je suis heureuse que tu aime mon blog! Bisous :*

      Ștergere
  3. I think this is amоng the most sіgnificant info for me.
    Anԁ i'm glad reading your article. But should remark on some general things, The website style is perfect, the articles is really nice : D. Good job, cheers
    My web site :: Nikon D3100 digital camera

    RăspundețiȘtergere