Faceți căutări pe acest blog

marți, 20 martie 2012

Penne cu rucola si tofu

          Nu orice fel de penne, ci penne din faina de porumb, fara gluten. Da, ati auzit bine, pentru cei care au o oarecare intoleranta la gluten sau care pur si simplu vor sa manance mai sanatos!
Glutenul este un termen cumulativ, inexact definit, pentru diferite componente proteice. Este de origine vegetală, prezent în cereale, spune Wiki. Poate fi daunator pentru sanatate, daca se consuma in mod frecvent alimente procesate ce contin gluten. Glutenul da consistenta si elasticitate aluatului de paine si de alte produse de panificatie. Glutenul poate cauza alergii in cazul anumitor persoane cu intoleranta la gluten. Va invit sa aruncati aici o privire, daca doriti sa aflati mai multe lucruri despre gluten!
          Am gasit aceste penne la standul de produse bio din Carrefour si le-am pus in cosul nostru de indata! Le-am fiert in apa cu putina sare si le-am servit cu frunze proaspete de rucola, tofu (din soia) si cateva merisoare. Sigur va inchipuiti ce gust minunat am obtinut din combinatia inedita de amar de la ruccola, dulce-acrisor de la merisoare si sarat de la tofu! Pana si eu am fost uimita de minunatul gust! Am folosit tofu pentru a obtine un pranz de post, insa puteti folosi branza feta daca va doriti. De asemenea, orice legume va sunt pe plac pot fi adaugate retete, la fel si nuci sau diverse semninte!
Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Ce plat de penne avec ces cramberries et magnifique et très bien élaboré et présenter, Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. o salata cu paste foarte aratoasa !

    RăspundețiȘtergere
  3. Simplu si delicios!! N-am mai facut demult paste!

    (cum primesc cd-ul il trimit back.. inca n-am primit mandatu, dar vine el ) Multumesc tare!! Te puuup

    RăspundețiȘtergere