Faceți căutări pe acest blog

marți, 21 februarie 2012

Love cupcakes

          Mereu fac lucrurile pe ultima suta de metri! Nu e bine, stiu, desi mi-am creat din asta un obicei! Inca din copilarie ma bateau parintii la cap sa imi fac temele de indata ce ajung acasa, sa imi pregatesc ghiozdanul in momentul in care incep pregatirea temelor, sa nu aman lucrurile pana in ultimul moment! Nu s-au legat invataturile astea de mine, insa de fiecare data am scos-o la capat cu bine! Nu sunt un om dezorganizat, dimpotriva, sunt un om punctual si parolist! Am si eu insa mici defecte, aman lucrurile pana in ultimul moment! Imi amintesc de examenele din timpul studentiei pentru care invatam cateva nopti inainte si pe care le treceam cu brio... asa sunt eu si deocamdata nu cred ca ma voi schimba. De ce va spun toate astea? Pai pentru ca maine e ultima zi in care putem trimite retete cu poze la tea party'ul lunar organizat de Emily si, desi am pregatit si pozat cupcakes-urile pentru tea party cu mai bine de o saptamana in urma, abia acum reusesc sa postez reteta si sa trimit materialul spre Emily!
          Am denumit cupcakes-urile astea "love cupcakes" pentru ca le-am pregatit in week-end-ul dinaintea zilei de Valentine, week-end in care ne-am rasfatat cu bunatati dulci! Cupcakes-urile contin ciocolata din plin si au fost delicioasa... hmmmm, inca le mai simt aroma!
          Pentru douasprezece cupcakes folosim:
- 1 cup faina
- 1/2 cup zahar
- trei linguri cacao
- doua lingurite de praf de copt
- 1/2 lingurita sare


- 1/2 cup fulgi ciocolata cu lapte sau ciocolata neagra
- un ou
- 3/4 cup lapte
- 1/3 cup ulei



          Cernem faina, cacaua si praful de copt, dupa care le amestecam cu restul ingredientelor solide: zaharul si sarea! Topim fulgii de ciocolata la bain mairie, dupa care adaugam laptele si lasam amestecul sa se raceasca complet. Batem oul, adaugam si uleiul si turnam acest amestec peste ciocolata racita. In final, adaugam compozitia peste ingredientele solide si amestecam usor cu o spatula pana la incorporare!


          Turnam compozitia in hartiutele pentru briose asezata in tava si le umplem pe trei sferturi. Dam tava la cuptorul incins la 180°C pentru aproximativ 20 minute, sau pana cand trec testul scobitorii.
          Putem sa le consumam ca atare, sau putem sa le facem o glazura/frosting de ciocolata! Eu m-am jucat putin cu frosting si le-am pus in mot un trandafir (cel putin asta imi doream sa iasa) din fondantul folosit la tortul Valentine.







10 comentarii:

  1. Ce frumusele sunt! Merg bine si pentru Dragobete.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase si ciocolatoase sunt :) si trandafirul arata f bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. il sont magnifiques ces cupcakes, très bien décoré, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. superbeeeeeeee, delicate si delicioase! Te puip scumpa mea :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce ciocolatosenii dragalase!! imi place tare si lingurita ;) pup. Cred ca sunt niste probleme cu blogger ca nu ma pot loga. Desi o sa apara anonim.. te pup Anto ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, fetelor!
    Beth, merci beaucoup! Tu es tres jolie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai mult decat perfecte!!!Super delicioase!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumoase sunt...si normal ca sunt bune cu ciocolata! pup

    RăspundețiȘtergere