Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 1 februarie 2012

Gala BLOGourmet


De curand am fost invitata sa particip la "Gala anuala a celor mai bune bloguri culinare"! In primul rand am fost magulita sa primesc "personal" o invitatie la un eveniment desfasurat la scara nationala, apoi m-am gandit daca e cazul sa dau curs invitatiei, dupa care m-am decis: vreau sa particip! Restaurantul The Harbour va premia cele mai bune articole culinare, cel mai bun blogger retetar, cel mai bun blog de nisa, cele mai bune fotografii de preparate şi recenzii, votate de public şi de un juriu de specialitate. La fiecare categorie premiata sunt inscrisi food bloggeri foarte buni in ceea ce fac, foarte dragi atat mie cat si voua, lucru care m-a facut sa cred de la inceput ca voturile vor fi impartite si cel mai indragit blogger va castiga! Asta nu ma impiedica sa particip si sa sper ca blogul meu va fi pe podium! Poate numai pentru faptul ca am investit timp, pasiune si dragoste in tot ceea ce am realizat aici, cred ca blogul meu merita sa participe!
Asadar, va rog pe voi, cititorii mei, cei care credeti ca blogul merita sa participe la aceasta gala, sa votati (nu persoana, ci blogul) la oricare dintre categoriile la care blogul este inscris ("Cel mai bun blogger retetar" si/sau "Cea mai complexa forma de prezentare a unei retete")! Votarea are loc pe site-ul Restaurantului The Harbour, aici: http://www.harbour.ro/blogourmet/vot.php (sau pe banner-ul "BLOGourmet" aflat in partea dreapta a acestei postari) si se realizeaza intr-un mod foarte simplu! Cu un click pe acest link (http://www.harbour.ro/blogourmet/vot.php), completati cele doua campuri obligatorii (numele vostru si adresa voastra de e-mail) si incepeti votarea prin bifarea favoritului! Pe mine ma regasiti doar la a doua si a treia categorie, sub numele Diana-Maria Oana (cantboilanegg.blogspot.com). Dupa votul acordat la fiecare categorie, apasati butonul "Urmatoarea categorie" si continuati votarea pana la ultima pagina/categorie, cand pe ecran va aparea mesajul "Va multumim pentru voturile acordate!".
Votarea se realizeaza in intervalul 1-18 februarie 2012 si fiecare persoana poate vota o singura data, asadar nu voi cersi voturi zilnic!
Va multumesc mult pentru intelegere, sustinere si voturi!
Va pup cu drag,
Diana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu