Faceți căutări pe acest blog

marți, 20 decembrie 2011

Casuta din turta dulce/Gingerbread house 2011

Nu am vrut sa fac un later edit postarii Casuta din turta dulce 2010... cred ca merita o postare aparte casuta mea, ca mi-s atat de mandra de ea! Casuta asta e facuta cu o dragoste si mai mare... mai ales ca e prima casuta asamblata si decorata in noua noastra casa (the real one), in care ne-am inceput cu optimism viata in doi! Practic, casuta din turta dulce e simbolul casutei noastre, cum sa n-o iubesc? Hai sa v-o arat si voua, celor care inca nu ati vazut-o pe Facebook :)



Reteta pentru turta dulce, precum si alte indicatii de asamblare si decorare le gasiti accesand urmatorul link:  http://cantboilanegg.blogspot.com/2010/12/casuta-din-turta-dulcegingerbread-house.html.

15 comentarii:

  1. E divina!
    Anul asta nu am avut rabdare sa fac si eu una...poate la anul!
    Felicitari!
    Sarbatori ca in povesti iti urez!

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana, scumpa mea, ai facut o casuta de milioaneeeeeee! arata minunat ♥
    pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Inchiriezi si camere in casuta ta? :P
    Sarbatori cu bine alaturi de toti cei dragi tie!
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Perfecta si delicioasa tare!!!Eu n-as manca asa frumusete:))Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da... Arata ireal. Felicitari. Din pacate am intrat pe link si arata foarte complicat... Dar poate o sa-mi fac o surpriza de Craciun

    RăspundețiȘtergere
  6. Superba ti-a iesit, Diana! Felicitari pt indemanare! :)
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  7. O da!!! MEGA LIKE!!! Casuta din povesti nu alta!! Felicitari ! Si la multi multi ani draga mea!! Sa fii sanatoasa, iubita si inconjurata de toate darurile lumii !! Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am vazut-o pe FB , dar o revad cu drag si aici , e superba !!!! Felicitari !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. ce frumoasa e! eu am trisat anul acesta si am cumparat sabloanele din turta dulce ...si doar am asamblat-o!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa casuta, multa rabdare ai avut! Pup

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarbatori fericite, cu sanatate, bucurii si impliniri!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari pt casuta.Este reusita.Craciun fericit alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere