Faceți căutări pe acest blog

vineri, 11 noiembrie 2011

Papricas de pui

























Mama, ce dor imi era de un papricas de pui cu galuste si castraveti murati cu gogonele! Asa, cum il face mama, delicios si super aratos! Si tin sa va precizez ca am gatit si eu si ghici ce (?!?) mi-a iesit exact ca al ei, deci toata munca ei de a ma invata sa gatesc a dat roade! Pacat ca nu a gustat si ea din papricas, dar cu urmatoarea ocazie ii demonstrez ca supravietuiesc in bucatarie!
Reteta este super simpla, avem nevoie doar de:
- o jumatate de piept de pui
- o ceapa mare
- doua lingurite de boia de ardei dulce
- cateva fasii de ardei gras rosu
- trei-patru linguri de ulei de floarea-soarelui
- sare dupa gust,

iar pentru galuste folosim:
- un ou
- patru linguri de faina 
- sare

Taiem ceapa solzisori si o calim in ulei! Cand ceapa devine sticloasa adaugam ardeiul gras taiat cubulete si bucatile de piept de pui. Tot acum adaugam boiaua de ardei dulce.
Lasam totul pe foc, amestecand incontinuu, pana cand carnita devine alba. In acest moment, adaugam apa suficienta cat sa acopere bucatile de piept de pui si lasam totul la fiert aproximativ 15 minute (pana cand carnea de pui este fiarta).



















Dintr-un ou, patru linguri de faina si sare, formam amestecul pentru galuste. Amestecul obtinut este gros, dar totusi curge. Poate din poza intelegeti mai bine ce ma chinui eu sa explic aici.



















Din acest amestec, luam cate o lingura, si adaugam galustele astfel formate in papricasul care inca fierbe la foc mic. Flacara aragazului trebuie sa fie mica, altfel riscam ca galustele sa se imprastie in papricas.
Servim cu paine coapta pe vatra (moale) si castraveti murati! Va asigur ca este pranzul perfect :)
Sa aveti un week-end linistit!



7 comentarii:

  1. Cu siguranta e pranzul perfect!
    Imi place la nebunie papricasul si tie ti-a iesit perfect!
    Week-end placut sa ai Diana! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult mancarea aceasta.A ta arata super bine.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu cred ca am mancat...nu-mi amintesc , dar arata foarte bine...o sa incerc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Excelent!M-am si gandit zilele trecute ca as manca un papricas!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tare ne place !!! Coco musai sa o incerci, o sa-ti placa tare!! Si arata super bine! pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm ce bun ar fi acuma un popricas,dat tocmai am terminat sosul de alfredo .O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. ce bine arata !!!! ... hmmmm , si cu muraturi e mai mult decat perfect ;)...

    RăspundețiȘtergere