Faceți căutări pe acest blog

duminică, 20 noiembrie 2011

How Christmas tastes around the world

          De cand Ana (Just love cookin') imi scria intr-un comentariu pe Facebook ca ea locuieste in Italia si ca acolo masa ei de Craciun e plina cu preparate specifice bucatariei italiene, ma gandesc mereu ca traditiile si obiceiurile culinare difera de la stat la stat, de la oras la oras, de la casa la casa chiar.
Asa m-am gandit ca ar fi o idee buna sa lansez o provocare in randul food bloggerilor si nu numai. Care este provocarea? Da, puteti ghici, provocarea este ca fiecare food blogger sa gateasca un preparat care nu lipseste de pe masa de Craciun, preparat specific zonei in care traiesc.
          Sunt multi food bloggeri care, desi isi  scriu postarile in limba romana, o fac din toate colturile lumii. Si atunci, este chiar interesant sa aflam ce pun pe masa locuitorii altor state/regiuni cu prilejul sarbatorii unice in randul crestinilor, Craciunul!
          Invit la provocare atat bloggerii care locuiesc si scriu din strainatate, cat si bloggerii romani, pentru ca, asa cum am subliniat mai sus, toate obiceiurile culinare difera de la o casa la alta! De asemenea, oricine doreste sa participe, cu blog culinar sau fara, este mai mult decat binevenit!
          Ca sa participati la aceasta provocare trebuie doar:
- sa gatiti un preparat pentru masa de Craciun specific regiunii in care locuiti
- sa trimiteti denumirea preparatului si reteta impreuna cu poza finala a preparatului la adresa de e-mail cantboilanegg@yahoo.com pana la data de 9 decembrie 2011. In cuprinsul mail-ului, va rog sa specificati numele vostru, denumirea blogului (daca sunteti blogger) si zona in care locuiti.
Retetele pot sa fie deja publicate de voi pe blogul personal, sau sa fie gatite special pentru aceasta provocare!

          In data de 10 decembrie 2011, voi posta pe blog si pe pagina de Facebook toate retetele primite, cu pozele atasate si cu link spre blogul vostru personal.

Va multumesc si va astept cu mare drag sa participati la provocare!
Pupici,
Diana


14 comentarii:

  1. Ce idee minunataaa !! Ma bucur ca te-am inspirat, voi participa cu mare drag. Pupici, scumpa! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ideea asta, intotdeauna sunt prima la provocari! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma inscriu si eu! Am preparat ceva delicios :p, sper din suflet sa va placa :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc! Iti voi trimite cozonacul cu rahat si ciocolata sau cel cu nuca, care are mare succes, atat la noi in familie, cat si printre vecini, prieteni...

    RăspundețiȘtergere
  5. Super, sper sa pot participa si eu la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Diana, multumesc pentru invitatie! Daca nu reusesc sa pregatesc ceva care sa se incadreze in tema, pana pe 9 decembrie, scormonesc pe blog, dupa o reteta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunata initiativa! O sa incerc si eu sa particip!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ti-am trmis si eu ceva , multumesc pentru invitatie .

    RăspundețiȘtergere