Faceți căutări pe acest blog

vineri, 18 noiembrie 2011

Fasole batuta


Mi-am dat seama, odata cu inceperea postului Craciunului, ca, desi consumam destul de des fasole batuta in zilele de post, pe blog nu apare aceasta reteta. Pe atat de simplu de gatit, pe atat de gustoasa, din punctul nostru de vedere.
Folosim:
- fasole boabe - aproximativ 250g
- o ceapa de dimensiune medie, curatata
- apa
- sare

Punem fasolea la fiert in oala cu apa si sare, in care am adaugat si ceapa intreaga (crestata doar la unul dintre capete sub forma de cruce - asa apa patrunde in interiorul cepei si toata aroma se revarsa in apa si implicit fasole).
Dupa fierbere (aproximativ o ora la foc mediu), fasolea va capata o culoare crem, scurgem fasolea de apa si cu ajutorul unui blender vertical, pasam fasolea si ceapa. Acum putem potrivi gustul cu sare.


Adaugam apa fiarta peste fasolea batuta, pana cand ajunge la consistenta dorita! Asezonam cu putina boia de ardei (sau ceapa caramelizata - pentru o versiune usor mai nesanatoasa :P) si o frunza de busuioc si servim cat timp fasolea este calda!
Et voila:




10 comentarii:

  1. Ce bunatate ai facut Diana!! Super arata!

    RăspundețiȘtergere
  2. si noua ne place tare mult , iar prezentarea ta e superba !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Noua ne place si in afara postului!Foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt innebunita dupa fasolea batuta! cu multa ceapa pt mine , te rog ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Yummy, ce buna e!!!Mi-ai facut pofta:)))Pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place fasolea boabe si arat f apetisanat in poza! Ma bucur tare ca te-am descoperit, imi place site-ul tau!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fasole batuta? Oricand, cu placere!
    Arata senzational!

    RăspundețiȘtergere
  8. M-ai facut o pofta de fasole batuta! Nici nu-ti inchipui! ;)

    RăspundețiȘtergere