Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 16 noiembrie 2011

Aromele Craciunului

Mie mi-e clar, am Craciunul in sange! Si nu doar in perioada asta a anului, eu mereu ma gandesc la Craciun, la colinde, la familia stransa in jurul bradului impodobit, la mirosul nemaipomenit ce strabate intreaga casa! La linistea asternuta pretutindeni... Astazi sunt cuprinsa de o stare de melancolie si visare, afara e innorat si am ferit perdeaua mai devreme in speranta ca voi vedea un fulg de nea, ca odinioara... Asa am crescut, cu zapada pana la pervazul geamului din noiembrie si pana in martie! Iar acum tine de ordinul stiintifico-fantasticului sa vedem zapada in noiembrie si, mai grav, in dimineata de Craciun! Insa purtam in suflet frumusetea zilelor din copilarie, cu zapada, cu lemne trosnind in foc, cu miros de scortisoara si ghimbir venind din cuptor...
Aaaa, si ca veni vorba de scortisoara si ghimbir, mi-am amintit despre ce trebuie sa fie postarea asta... despre aromele Craciunului: scortisoara, seminte de cardamom, ghimbir, coji de portocale, cuisoare si anason, stranse toate in rasnita mamei si transformate intr-o pulbere fina, perfecta pentru asezonarea bucatelor dulci specifice Craciunului.



Punem pulberea astfel obtinuta intr-un borcanel inchis ermetic si il deschidem ori de cate ori pregatim un ceai aromat, vin rosu fiert, turta dulce, sau ori de cate ori dorim sa simtim mirosul Craciunului!


6 comentarii:

  1. superbe aromele tale. risnita din aia aveam si eu la mama...

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi plac la nebunie aromele!O combinatie perfecta pentru Craciun:)Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. mi-am si inchipuit pentru o clipa cat de bine miroase :*

    frumoasa zapada s-a asternut pe la tine :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Se simte aroma Craciunului pana la noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cineva il asteapta pe mosul cu nerabdare:)Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. o da! ce frumos arata si ce bine trebuie sa miroase! vine Mosu' acusica :D

    RăspundețiȘtergere