Faceți căutări pe acest blog

marți, 11 octombrie 2011

Supa-crema de conopida

























E gata, Toamna chiar si-a intrat in drepturi, parca suparata foc pe surata ei, Zana Vara, ca si-a permis sa ne "deranjeze" atata vreme cu timp frumos, raze de soare blande lipsite de adieri ale vantului! Dar chiar asa totusi??? Sa inghete parbrizul dimineata si sa stau in pantofi langa masina cinci minute ca sa raschetez gheata? Toamna asta e prea de tot, prea nervoasa si hotarata sa ne convinga ca trebuia sa ii simtim lipsa!
Offf, dar si ce daca e frig (zic tot eu, optimista)? La urma urmei e normal, si ne cufundam in toamna aramie si nostalgica! E normal sa bem ceaiuri si supe fierbinti care ne incalzesc nu numai stomacul, ci si mainile si intreg corpul!
Asa se face ca am pregatit supa-crema de conopida, ce ne scoate din toamna, macar cu trupul!
Am folosit:
- un buchet de conopida
- o ceapa potrivita
- 50 ml lapte
- 1 litru de apa
- sare, boia de ardei dulce, crutoane pentru servire
Treaba e super simpla! Desfacem conopida buchetele mici, curatam si taiem ceapa in patru si punem legumele la fiert in apa cu sare.
Dupa fierbere, pasam legumele cu blenderul, adaugam lapte fierbinte si apa pana cand obtinem consistenta dorita! Putem renunta la lapte daca dorim, insa mie mi s-a parut supa foarte gustoasa asa!



















Decoram cu boia de ardei dulce si frunze de patrunjel si servim cu crutoane!



















E un deliciu cald, numai bun pentru octombrie :)

4 comentarii:

  1. Arata tare bine,trebuie sa o incerc si eu,ador conopida,dar te intreb,daca nu-i cu suparare,unde e spanacul aici? Probabil te gande-ai la ce vei gati dupa ce papi supica...

    RăspundețiȘtergere
  2. o alta supa crema care mie imi place tare , insa fac cam rarut , doar eu pap :( ....

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mimmi: :)) daaa, cred ca eram cu gandul la spanac! Am corectat acum, merci mult ca mi-ai atras atentia! Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  4. @Catkitchen: Trebuie sa vii la mine, mancam amandoua :)) Nici pe aici nu se inghesuie nimeni la asa ceva, dar eu ma ling pe bot mereu :P
    Te pup:*

    RăspundețiȘtergere