Faceți căutări pe acest blog

marți, 6 septembrie 2011

Tarta cu telemea si rosii


























Asa cum am mai spus, foietajul este mereu un truc minunat la indemana oricui, pentru prepararea unor gustari dulci sau sarate cand timpul nu este tocmai prieten cu noi! De data asta, foietajul mi-a fost de maaaare folos la prepararea delicioasei tarte cu telemea si rosii proaspete de gradina (toate bio, bineinteles)!
Iata pasii mici dar siguri pe care i-am urmat pentru prepararea tartei:
Am intins o foaie de aluat de tip foietaj intr-o forma pentru tarta (a mea este din silicon, nu necesita tapetare cu unt si faina, insa daca folositi o tava teflonata tapetarea tavii cu unt/untura si faina este esentiala)! Am batut cu telul sase oua, apoi am adaugat aproximativ 200g telemea de oaie rasa! Daca telemeaua nu este prea sarata, puteti adauga sare si/sau alte condimente! Turnam amestecul de oua si telemea in tava de tarta, peste foaie, si apoi asezam cateva felii subtiri de rosii! Presaram putin patrunjel proaspat tocat pentru decor!

















Dam tava la cuptorul incins la 180*C pentru 20-25 minute sau pana cand tarta capata o culoare aurie!
Se serveste cu salata de rosii si cu pofta maxima!

4 comentarii:

  1. Imi place ideea unei tarte cu telemea. O tarta sarata delicioasa, cu siguranta. O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super misto ! ploua azi cu tarte bune rau ! am papat din toate! pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. arata super tarta !!!!! ... as papa si eu o feliuta ;) ...

    RăspundețiȘtergere