Faceți căutări pe acest blog

luni, 19 septembrie 2011

25 de ani...

























Nu ai mei, dar ca si ai mei... Adica daca anii astia nu ar fi inceput sa curga din '86, eu nu mai eram acum aici, scriind acest post in dupa-masa asta torida de septembrie (!!!). Si da, e vorba despre cei 25 de ani de casnicie ai parintilor mei, stransi pentru a celebra ieri nunta de argint! 25 de ani care i-au implinit sufleteste si i-au ajutat sa ia viata in piept mai usor! Ei sunt si au fost mereu doua jumatati ale aceluiasi intreg, si vor ramane la fel, voi avea grija sa va confirm asta peste inca 25 ani, cand vor sarbatori nunta de aur!
Postul are doar poza tortului, voi reveni cu reteta mai tarziu, insa pentru cunoscatori, este vorba despre Kinder Pingui! Un tort delicios, care cu siguranta cere un bis!



















Inchei urandu-le parintilor mei traditionalul "Casa de piatra... ca si pana acum!" si sanatate din belsug, sa ramana vesnic tineri si sa-i avem alaturi si peste 25 ani, cu un tort mai gustos, inconjurati de aceiasi oameni dragi care le-au fost alaturi la sarbatorirea "nuntii de argint"!
La multi ani fericiti, mama si tata!

3 comentarii:

  1. La multi ani parintilor tai si Casa de piatra in continuare!
    Asemenea oameni sunt exemple pentru noi tinerii! :)
    Astept reteta! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. dar ce tineri sint...au 45 de ani? la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. @sotie fericita: Multumesc asemenea! Intr-adevar, sunt un exemplu pentru toti, dar in primul rand pentru mine!
    @Fifi: Sunt tineri, tata are 50 ani, iar mama 47! Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere