Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 24 august 2011

Crumble de prune cu fulgi de ovaz

























Nimic mai simplu, mai plin de culoare si mai delicios! Si cu fructele de sezon, prunele! Reteta de crumble nu mai este o noutate pentru mine si cititorii blogului, in urma cu ceva vreme am gatit crumble cu mere si fulgi de ovaz, iar reteta folosita astazi este aceeasi, si anume:
- 5-600 g de prune fara samburi
- 100 g zahar brun
- 100 g faina
- 50 g fulgi de ovaz
- 75 g unt
Prunele se spala, le scoatem samburii si le taiem pe jumatate sau pe sfert, in functie de marimea lor.
Eu le-am pus intr-o cratita si le-am calit cu doua linguri de zahar si cu o lingurita de scortisoara, timp de 5 minute!



















Intre timp, punem restul ingredientelor intr-un bol si le amestecam usor cu degetele. Obtinem un amestec faramicios pe care il asezam peste prunele gata calite, in forme termorezistente individuale. Eu am folosit forme Ramekin!



















Dam formele la cuptorul incins la 200*C pentru 20-25 minute, sau pana cand amestecul crumble capata o frumoasa culoare aramie!



















Se serveste cald sau rece, are aceeasi savoare!


5 comentarii:

  1. oo da!! il iubesc maxim!! arata minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu vreau sa fac ceva cu prune pe week-end , insa tre sa ma hotarasc ce !!!
    arata super delicios desertul tau !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur fac si eu unul. am facut unul cu mure, dar cred ca e minunat si cu prune!

    RăspundețiȘtergere
  4. Crumble cu prune nu am pregatit pana acum, dar il am in plan. Arata tare frumos :) Prunele tare-mi aduc aminte de toamna...

    RăspundețiȘtergere
  5. Antonina, si eu il iubesc, tot maxim! Nu ma asteptam sa fie atat de gustos :) Pupici:*

    Catkitchen, chiar daca nu week-end-ul asta, iti recomand sa faci acest desert, e super simplu si delicios! Pupici:*

    Zazu, si eu vreau sa fac cu mure, poate chiar saptamana asta! Ador crumble-ul, cu orice fructe ar fi el! Pupici:*

    Delicioasa, asa-i! Prunele sunt fructele toamnei, atat de dulci si aromate! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere