Faceți căutări pe acest blog

marți, 23 august 2011

Carnaciori picanti cu piure de cartofi

























In bucatarie niciodata nu ma lasa inspiratia! Si chiar daca ma lasa inspiratia, imaginatia si inventivitatea stau acolo cuminti, abia asteapta sa le pun la incercare! Asa s-a intamplat si astazi, ca in orice alta zi, cand musai fiind sa gatesc ceva bun pentru pranz, mi-am pus imaginatia la treaba! Aveam in congelator carnaciori, gata portionati pentru un gratar amanat, si mai aveam in cosul cu legume ardei si rosii (din minunata gradina de acasa)!
Si uite cum am folosit:
- carnaciori
- un ardei rosu capia
- un ardei verde
- o ceapa
- doua rosii
- sare, piper
- o lingura de ulei
- cartofi, unt si lapte pentru piure
Aaaaaa, mi-am luat si wok si e cazul sa il folosesc cat mai des, nu de alta, dar mancarurile gatite in tigaia asta smechera sunt extrem de delicioase!
Am taiat ceapa rondele si am pus-o in tigaia in care am incins o lingura de ulei, nici un strop in plus! Apoi am adaugat carnaciorii si am lasat totul pe foc vreo 3 minute, cat mi-a luat sa tai ardeii fasii!



















Cat ce am taiat ardeii fasii, i-am turnat peste carnaciori si ceapa si i-am lasat sa-si impartaseasca aromele!



















Intre timp, am trecut la pasul urmator si anume: curatarea rosiilor de pielita si taierea lor cubulete! Am adaugat si rosiile si am acoperit tigaia pentru 2-3 minute! Apoi am turnat cam 100 ml apa si condimentele.



















Am pus capacul din nou si am lasat toate ingredientele sa fiarba si sa se intrepatrunda aromele! In timp ce tigaia si flacara faceau toata treaba, am fiert cartofii decojiti si i-am pasat amestecandu-i cu putin lapte si o lingurita de unt!
Am servit carnaciorii pe piureul de cartofi, la fel ca in imaginea de mai jos:


Un comentariu:

  1. O aratare perfecta!! ;) minunati carnaciori si daca-s picanti cu atat mai buni!

    RăspundețiȘtergere