Faceți căutări pe acest blog

vineri, 15 iulie 2011

Rulada cu omleta si Palaciego

























De cateva dimineti incerc sa gatesc asa ceva, insa pana astazi timpul a fost deloc prieten cu mine... Du-te incolo, vino incoa', orele trec pe nesimtite, si greu reusesc sa fac tot ce imi propun, in materie de preparate culinare. Insa azi m-am trezit fara ceas desteptator, mi-am suflecat manecile (pijamalei) si mi-am propus sa gatesc un mic dejun atat de gustos de te lingi pe degete. Zis si facut, am fost mai mult decat multumiti de masa :)
Folosim:
- sase oua
- salam Palaciego
- cascaval proaspat ras
- ardei rosu si verde
- sare, piper, verdeata
- cateva felii de rosii
Incepem cu prepararea omletei, reteta de baza.


















Cand omleta este prajita, o scoatem pe o farfurie intinsa si asezam cascavalul ras (pastrand o lingura de cascaval pentru ornat), feliile de salam Palaciego (care bineinteles ca poate fi inlocuit cu orice alt tip de salam, sunca, muschiulet etc) si in final fasiile de ardei verde si rosu.






















Rulam omleta, o asezam intr-o forma de chec tapetata cu hartie de copt si asezam peste rulada astfel formata cateva feliute de rosie si cascavalul ras oprit pentru decorare!



















Presaram frunze de patrunjel verde si dam rulada la cuptorul incins la 180*C pentru 15-20 minute, pana ce cascavalul se topeste si capata o culoare frumoasa, aurie!



















Rulada se taie felii si se serveste calda, pe nerasuflate, dimineata devreme, pana cand nu suntem coplesiti de canicula! O salata de rosii cu ardei insoteste rulada si nu mai lasa loc decat de: Multumesc pentru masa!

2 comentarii:

  1. rulada ta arata nemaipomenit , cu siguranta e si delicioasa !!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. If you can't boil an egg...make a delicious omlette! :)

    RăspundețiȘtergere