Faceți căutări pe acest blog

luni, 4 iulie 2011

Pachetele cu telemea

























Voi ce faceti cand aveti musafiri sositi pe neasteptate? Va vand eu un pont: am in permanenta in frigider un pachet de foietaj, pe care il transform dupa bunul plac in ceva dulce sau ceva sarat. Si repede-repejor, cu o jumatate de ora inainte de sosirea musafirilor, incep pregatirea unor delicioase mini-tarte mediteraneene, sau a unui strudel cu fructe, sau a acestor delicioase pachetele cu telemea.
Folosim:
- un pachet de foietaj (de la Linco)
- telemea rasa
- un ou
- frunze tocate de busuioc pentru presarat (busuiocul poate fi inlocuit cu seminte de susan sau mac)
De asemenea, folosim forma pentru raviolli, sau o forma rotunda si o furculita pentru "sigilarea" pachetelelor.
Preincalzim cuptorul la 180*C si incepem treaba. Foitajul este deja intins, asa ca nu ne ramane decat sa decupam un cerc cu ajutorul formei pentru raviolli.



















Luam cercul din foietaj, il asezam in partea de sus a formei pentru raviolli si adaugam telemeaua rasa.




















Inchidem forma pentru raviolli, avand grija sa "sigilam" perfect pachetelele cu telemea (altfel telemeaua va curge in tava).



















Asezam pachetelele asftel formate in tava tapetata cu hartie de copt, le ungem cu putin ou batut si frunze de busuioc si le dam la cuptorul deja incins.




































Se mananca pe saturate cat sunt calde, dar si reci sunt un rasfat!

9 comentarii:

  1. Bun gasit!
    Caut demult forma ca a ta. Presupun ca o ai demult. Ai mai vazut pe undeva?
    Numai bine!
    P.S. Ma bucur ca te-am descoperit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai venit, Lavinia! Forme gasesti in magazinele Lidl, in trei dimensiuni, toate la 12 lei! Sunt dragute si tare practice! Ma bucur si eu ca m-ai gasit si te mai astept cu drag! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaaa, minunatul Lidl. Se deschide unul si in Craiova in septembrie. Abia astept.
    Saru'mana de pont!
    Sunt cu ochii pe tine in continuare!!!!!!
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Revin, cu scuze, pentru insistenta...
    Nu am gasit la Lidl-ul din Bals(un oras f f f mic) forme ca ale tale. Mi-am comandat pe net si arata jalnic. M-au pacalit cu poza lor de pe net, in realitate sunt de ''2 lei''. Daca te mai duci prin Lidlul in care le-ai gasit tu, imi spui te rog daca se mai gasesc si care este acest Lidl intrucat eu vin cam saptamanal in Bucuresti si tare mi le doresc.
    Multumesc de rabdare!
    numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga Lavinia,
    Eu nu sunt din Bucuresti, locuiesc in Sibiu si formele le-am cumparat dintr-un magazin Lidl de la noi. Din pacate, din cate am observat, produsele la Lidl se schimba sampatamanal, nu stiu daca mai sunt asemenea forme! Insa voi merge zilele urmatoare sigur in Lidl si voi cauta formele, le cumpar si ti le trimit, daca le gasesc!
    Sper sa iti fiu de folos :) Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  6. M-ai lasat fara cuvinte ... N-as fi indraznit! Da, te rog, iti multumesc, ma revansez!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Lavinia, cu parere de rau iti spun ca nu am reusit sa mai gasesc nicaieri aceste forme! Imi pare rau ca nu am luat un set cand am avut ocazia, si imi pare rau ca nu te pot ajuta! Cand mai vad data viitoare, ma voi gandi la tine si voi cumpara un set! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Scumpa de tine!!!! Multumesc si te pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Scumpa,mi-am luat forme. S-a deschis si la mine in oras Lidl. I'm so happy!

    RăspundețiȘtergere