Faceți căutări pe acest blog

marți, 12 iulie 2011

Clafoutis cu visine

Inspirata de Edith, a mia oara, azi am gatit clafoutis, o specialitate frantuzeasca plina de savoare si culoare! Multumesc mult, Edith si la cat mai multe retete tot atat de frumos ilustrate!
In comparatie cu reteta lui Edith, am modificat putin cantitatea ingredientelor si am adaugat cateva ingrediente suplimentare. Asadar, am folosit:
- 300 g visine fara samburi
- 2 oua
- 100 ml lapte
- 100 g faina
- o lingura de gris
- 70 g zahar
- esenta de vanilie
- o lingura de amidon
- o lingurita de unt
Am pus toate ingredientele de mai sus (mai putin visinele si untul) intr-un bol si le-am mixat usor! Rezulta o maia la fel ca si cea pentru clatite, ca si textura.



















Asezam visinele pe fundul unei forme tapetate cu lingurita de unt...



















...dupa care adaugam maiaua preparata putin mai devreme.



















Dam totul la cuptorul preincalzit la 180*C pentru 45-50 minute, sau pana cand se rumeneste frumos!
Se presara zahar pudra din abundenta si se serveste cald sau rece! Eu am turnat o lingurita de dulceata de visine deasupra si l-am servit langa o cafea amara... mai mult decat delicios a fost!

3 comentarii:

  1. Ti-a iesit superb! am vazut pe multe bloguri clafoutis-ul, asa ca il voi face si eu curand, ca pofta e mare :) XoXo

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce pofta mi-ai facut si mie...daca n-am apucat sa fac cu cirese cu visine mai am timp.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Alina: e prima data cand l-am gatit si a fost delicios, cu siguranta il voi face si cu alte fructe! Pupici
    @Mitinita: Neaparat sa il faci, e foarte gustos si... light :) Pupici

    RăspundețiȘtergere