Faceți căutări pe acest blog

vineri, 20 mai 2011

Tarta cu capsuni

























In toate pietele, capsunile ne iau ochii! Sunt de o culoare rosu aprins, mari, aspectuoase, dulci si aromate! Deloc la fel ca cele gasite in supermarketuri pe tot timpul iernii (aici ma refer la gust)! Nu m-am putut abtine si am umplut punguta cu capsuni si am facut o tarta exact ca cele pe care mama ni le face in mereu, cu fructe specifice fiecarui anotimp!
Am folosit un pandispan pentru prajituri, budinca de vanilie de la Dr. Oetker, o jumatate de kilogram de capsuni si gelatina pentru tarte tot de la Dr. Oetker.



















Am facut un pandispan de trei oua pentru ca nu am vrut o baza foarte groasa! Am pregatit pandispanul dupa reteta de aici: pandispan pentru prajituri. 
Am copt pandispanul intr-o tava pentru tarta!



















Dupa coacere, am scos pandispanul din tava pentru tarta si l-am asezat pe platoul de servire. Dupa racire, am asezat un inel de tort detasabil de jur-imprejurul pandispanului.



















Intre timp, am pregatit budinca de vanilie, pentru care am avut nevoie de:
- 500 ml lapte
- un plic de budinca de vanilie
- 4 linguri de zahar
Am preparat budinca urmand intocmai instructiunile de pe ambalaj!



















Am turnat budinca de vanilie peste blatul racit si am inceput ornarea cu capsunile taiate! Asezati capsunile inainte de racirea budincii de vanilie, altfel aceasta isi va forma o pojghita subtire si se va mai intari, facand astfel dificil ornatul cu capsuni.



















Ultimul pas consta in prepararea gelatinei pentru tarte! Eu am folosit un plic de gelatina alimentara colorata, rosie! Am amestecat continutul plicului de gelatina cu 250 ml apa si apoi am pus totul la foc mic! Lasam sa dea o data in clocot si gata, gelatina poate fi turnata peste tarta cu capsuni.



















Lasam totul la rece pentru cel putin o ora inainte de indepartarea inelului detasabil si taiere!



















O felie pentru voi:

2 comentarii: