Faceți căutări pe acest blog

joi, 5 mai 2011

Placinta aperitiv

























Am inaugurat una dintre tavile din ceramica termorezistente comandate de la www.pentrucopt.ro cu o delicioasa si foarte colorata placinta aperitiv. As spune eu, pizza cu blat fals, insa fara mirodeniile specifice pizza: busuioc, oregano etc. Am gatit placinta pentru micul dejun, ne-a umplut de vitalitate!
Pentru o tava cu dimensiunile 20x25cm, am folosit:
- 4 oua
- 100 g faina
- o lingurita de praf de copt
- 4-5 linguri de lapte
- un ardei mediu rosu
- un ardei mediu verde
- 200 g sunca (eu am pus bacon si salam sasesc)
- 100 g cascaval ras/parmezan
- sare si piper dupa gust



















Pentru inceput batem ouale cu laptele, sarea si piperul.



















Apoi adaugam faina ploaie (am pus praful de copt in prealabil), mixam usor pana cand faina este incorporata in compozitie. Adaugam cascavalul ras sau parmezanul si in final ardeiul si sunca taiate cubulete.



















Turnam amestecul in tava tapetata cu unt si faina (puteti de asemenea sa folositi o tava pentru chec).



















Dam la copt pentru 35-40 minute la o temperatura de 160*C.



















Servim cu rosii proaspete si ardei! Sa va fie de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu