Faceți căutări pe acest blog

vineri, 6 mai 2011

Gratin de oua pentru micul dejun

























Initial vroiam sa gatesc bruschetta pentru micul dejun de astazi, insa am folosit bagheta cumparata ieri pentru acest minunat, fabulos si delicios gratin :)
Doamne, cat de bun a fost! Si prepararea foarte simpla si rapida! Am facut asa: am taiat bagheta oblic in felii de 15-16 mm grosime. Am asezat feliile in tava tapetata cu unt si am pus peste felii cateva felii de bacon si ciuperci. Am spart ouale, am asezat cateva felii subtiri de rosii, cateva fasii de cascaval si am presarat sare si frunze de patrunjel tocate! Nu trebuie sa va limitati la sare, puteti adauga condimentele voastre preferate!



















Am dat toata povestea la cuptorul incins la 180*C pentru 15 minute si am servit cu poftaaaaaaaaaaaa! Sa va fie de bine!

2 comentarii:

  1. Ce frumos arata, farfuria e plina de culoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce este "bagheta"? (sunt plecata din tara de cativa ani si nu mai sunt familiarizata cu tot ce se foloseste in Ro)

    RăspundețiȘtergere