Faceți căutări pe acest blog

marți, 19 aprilie 2011

Top prajituri pentru masa de Pasti



9 comentarii:

  1. Scuze ptr intarzierea cu care iti raspund dar timpul nu imi mai este deloc prieten cu mine.
    Eu nu obisnuiesc sa fac schimb de banner insa pe al tau l-am adaugat fiindca imi place foarte mult blogul tau. Retetele sunt delicioase iar pozele de exceptie, felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Astept si eu banner-ul dumneavoastra! Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai mai am putin si plang... :)))) Vaaaaiii, cu ce ti-am gresit? :)))) Fug de la tine,ca nu se mai poate... :) Pupici si iti urez de acum Paste fericit alaturi de cei dragi !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ana, sper ca fugi doar de ciocolata si calorii :))! Nu promit ca data viitoare nu te voi face sa fugi, sa stii! Sarbatori fericite si tie, pline de lumina, oua viu colorate si bucate delicioase! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Diana, ai niste premii la mine pe blog de preluat :) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina, multumesc mult de tot! Sarbatori fericite! :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Acum descopar blogul tau si vad aici niste propuneri pentru masa de Pasti tare interesante si sunt sigura ca si foarte bune!Foarte apetisante arata!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super checul in trei culori ,am sa imprumut reteta , multumesc !
    Sarbatori luminate !

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata minunat si cred ca sunt foarte bune :)

    RăspundețiȘtergere