Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Paste quatro formaggi

Revin cu o noua reteta super-extra rapida de paste, singurul lucru pe care timpul mi-a permis sa il gatesc in ultimele zile! De data asta am gatit paste quatro formaggi, tot farfalle ca asta am avut, insa se pot gati la fel de bine cu penne sau fusilli!
Cantitatile sunt relative, branzeturile folosite sunt urmatoarele:
- cascaval
- brie
- gorgonzola
- emmentaler
- o lingurita de unt
- 20-30 ml lapte
- paste



















Pastele se fierb, intre timp preparam sosul de branza!
Topim untul la foc mic si apoi adaugam branzeturile (eu le-am dat pe razatoare inainte, insa se topesc oricum)! Tot acum adaugam si laptele si amestecam pana cand toate ingredientele sunt bine incorporate!
Luam sosul de pe foc si apoi adaugam pastele fierte!
Se servesc calde, dupa racire sosul de branza se intareste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu