Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Crumble de mere cu fulgi de ovaz


Desertul pentru acest week-end este acelasi prezentat cu ceva vreme in urma, apple crumble, intr-o varianta imbunatatita, cu fulgi de ovaz! Si de data asta am facut portii individuale!
Pentru patru portii avem nevoie de:
- 4-5 mere de dimensiune medie
- 2 kiwi (optional)
- 100 g fulgi de ovaz
- 75 g unt
- 100 g faina
- 100 g zahar brun


Curatam merele si kiwi si apoi le taiem cubulete! Desi nu este obligatoriu, se calesc merele si kiwi intr-o cratita cu putina miere (eu am pus o lingura rasa) si scortisoara dupa gust! Merele mele au fost dulci, insa daca aveti mere acrisoare puteti adauga chiar si putin zahar!
Dupa calire, merele cu kiwi se pun in forme termorezistente!


Pentru crumble punem intr-un vas fulgii de ovaz, untul foarte rece, faina si zaharul brun si amestecam cu mana pentru a obtine firimiturile (crumble)! Repartizam firimiturile in cele patru boluri peste merele calite!


Dam formele la cuptorul incins la 200*C pentru 25-30 minute, sau pana cand capata o culoare aramie!


4 comentarii:

  1. Ce desert simplu si bun! Ca sa nu mai zic de dragute sunt formele :) Te-am adaugat si eu la blogroll si ma bucur ca ti-am descoperit blogul :) O duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, scumpa!! Chiar ca ne-am sincronizat !! :))) Crumble lovers club. :)))) Arata minunat, eu am facut mai mult crumble si l-am pus la congelator,o sa mai fac si cu alte fructe,cat de curand. :) Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  3. @Carmen: Multumesc, si eu ma bucur ca am descoperit blogul tau!
    @Ana: Astept sa apara rabarbura ca sa fac crumble cu rabarbura... e urmatorul pe lista:) Pupici
    @Colonelul: Multumesc frumos si te mai astept in vizita!

    RăspundețiȘtergere