Faceți căutări pe acest blog

marți, 29 martie 2011

Salata de pui cu avocado

Va mai aduceti aminte de cura de slabire Montignac despre care va vorbeam zilele trecute? Eu inca imi amintesc... cum as putea sa uit, cand meniul imi aminteste asta zilnic?! Astazi la pranz am papat ceva foarte bun, mai ca nu as spune ca este un fel de mancare anost, ca de, suntem la cura! Salata asta a iesit chiar foarte gustoasa, v-o recomand pentru un pranz sau chiar o cina usoara!
Avem nevoie de:
- un avocado curatat si taiat
- o rosie
- cateva frunze de salata verde
- putina ceapa (eu am folosit ceapa verde)
- 100 g pui la gratar sau fiert
Nu e nimic de spus in plus, taiati toate ingredientele si le aruncati intr-un bol! Cred ca nu mai trebuie sa spun ca am consumat-o fara dressing... insa a fost foarte buna pentru ca fructul de avocado a fost bine copt si usor cremos!



















Sa aveti pofta si... la cat mai putine calorii :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu