Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 5 martie 2011

Quiche cu somon

Nu, n-am disparut din peisaj... am avut o saptamana plina cu de toate si, desi am gatit, nu am apucat sa postez nimic! Am avut o saptamana plina de muzica... una dintre cele mai bune prietene ale mele, Andreea, spunea odata ca e dependenta de muzica si nu se poate vindeca: ei bine, am descoprit cu surprindere ca si eu sunt la fel. Asa ca, pana gatim si degustam minunatul quiche cu somon, va invit sa ascultati una din melodiile care mi-au facut saptamana muuuuuult mai frumoasa...

Si daca tot titlul postului este quiche cu somon, hai sa va dau si reteta.
Insa inainte, sa va spun ca acest quiche este o placinta frantuzeasca, pentru care se foloseste o foaie de aluat umpluta cam cu orice, legume, carne etc, oua, smantana si cascaval ras.
Asadar, pentru aluat avem nevoie de:
- 200g faina
- 100g unt
- 2-3 linguri de apa rece
Framantam un aluat pe care il dam la frigider pentru minim o jumatate de ora! Dupa ce a stat la rece si il putem modela usor, intindem o foaie de 0.5cm grosime si o asezam intr-o tava tapetata cu unt si faina.



















Intepam aluatul cu furculita ca sa poata respira in cuptor :)
Dam aluatul la cuptorul incins la 180*C pentru 15minute, cu cateva boabe de fasole peste aluat, ca sa nu se ridice!
Intre timp, pregatim umplutura. Batem 4 oua pana cand isi dubleaza volumul, adaugam 150ml smantana, si apoi 150g somon afumat, 2 morcovi fierti al dente, cateva frunze de patrunjel si condimentam cu sare si piper!



















Turnam compozitia in tava, peste foaia aproape coapta si presaram 100g de cascaval ras deasupra. Dam totul la cuptor pentru inca 20-25minute!



















Gata scos din cuptor, lasati quiche-ul sa se domoleasca putin inainte de a-l taia, se va taia mai usor daca nu este fierbinte!



















Daca sunteti iubitori de somon, neaparat se cere a fi incercat acest quiche, este minunat! Pofta buna sa aveti!

Un comentariu:

  1. Doamne Sfinte ce de mancare!!!!! SI ce mancare!! Bravo tu copila, esti inspiratia femeilor ca sa devina gospodine si in acelasi sa nu se simta deranjate! :)))) ma apuc de gatit...de maine!

    RăspundețiȘtergere