Faceți căutări pe acest blog

joi, 24 martie 2011

Omleta cu ciuperci

Voi incepe prin a va spune ca o viata sanatoasa consta intr-o dieta sanatoasa! Da... veti spune ca e un cliseu si va cred, am citit si am auzit si eu fraza peste tot! Insa incercati sa nu ignorati sfatul de a urma o dieta sanatoasa! Eu mi-am propus sa slabesc putin urmand faimoasa (cred ca e faimoasa pentru ca am auzit foarte mult vorbindu-se despre ea) dieta a lui Michel Montignac! O idee principala a dietei Montignac este bazata pe modul cum se combina alimentele din grupa A (carne fiarta sau la gratar, ouale, pestele, branza degresata sau alte lactate) cu alimentele din grupa B (legumele). Niciodata nu se combina alimentele din grupa A cu cele din grupa C (cereale, cartofi, orez, paste sau porumb). Alimentele din grupa B pot fi combinate atat cu alimentele din grupa A, cat si cu alimentele din grupa C! Alimentele din grupele A si C nu se vor combina niciodata intre ele! In mare, in combinarea alimentelor consta dieta, insa nu voi da mai multe detalii de teama ca voi putea denatura informatia corecta, cartea lui Montignac ("Mananc deci slabesc") o gasiti in format electronic aici, va recomand sincer sa o cititi!
Deci nu va zapacesc si mai mult, va spun scurt ca aceasta omleta este o idee geniala pentru un pranz in cadrul dietei Montignac! Voi face o rubrica in care voi posta mai multe retete pentru dieta Montignac, pentru cei care se hotarasc sa o urmeze sau care deja o urmeaza, uimiti de rezultatele obtinute!
Am preparat omleta din doua oua si 75g ciuperci (3 ciuperci Champignon de dimensiune medie)!
Am curatat si taiat ciupercile felii.



















Intr-o tigaie am incins doua linguri de ulei de masline in care am calit putin ciupercile.



















Intr-un vas separat am batut cele doua oua si apoi le-am adaugat in tigaie peste ciupercile calite.



















Am lasat omleta sa se rumeneasca pe ambele parti!



















Informatii utile pentru cei care urmeaza dieta Montignac:
- din ingredientele de mai sus rezulta o omleta de 140g, echivalentul a 240 kcal
- am servit-o cu o rosie de 110g, echivalentul a 34 kcal
- omleta nu a fost condimentata
Iata asadar un pranz satios si foarte sanatos, la numai 274 kcal!
Slabiti sanatos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu