Faceți căutări pe acest blog

vineri, 25 martie 2011

Omleta cu broccoli la cuptor

          Asa cum mi-am propus, postez o mare parte din retetele preparate pentru pranzul din cadrul curei Montignac! Astazi am pregatit o omleta foarte gustoasa, cu leguma mea preferata, broccoli! La cura sau nu, merita incercata, va asigur!
Avem nevoie strict de:
- 2 oua
- un buchetel mic de broccoli (am folosit 60g)
- o lingurita cu varf de crema de branza degresata

          Incepem prin a taia si fierbe buchetelul de broccoli in apa fara sare! Batem ouale cu o furculita si adaugam crema de branza, incorporand-o cat se poate de bine in compozitie!
Dupa fierbere, scurgem broccoli de apa si il mai taiem putin, daca e cazul! Apoi asezam bucatelele de broccoli intr-o tava unsa cu putin ulei de masline (o lingura am folosit).


          Apoi adaugam ouale batute cu crema de branza!


          Dam tava la cuptorul incins la 180*C pentru circa 20-25 minute sau pana cand se rumeneste:



Tips-uri:
- omleta preparata de mine nu a fost condimentata
- daca nu va intereseaza caloriile continute de omleta puteti adauga cascaval, sunca, alte legume etc.
- 160g omleta cu broccoli contin 275kcal!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu