Faceți căutări pe acest blog

marți, 22 martie 2011

Concurs Decorix

Salut, dragii mei!
Daca a venit primavara, am acceptat provocarea de a participa la un concurs propus de Decorix cu tema: dulce pentru ziua femeii. Desi a trecut ziua femeii, suntem pusi in postura de a impresiona cu o reteta dulce! M-am inscris cu Brownie Cheesecake, reteta care stiu ca v-a placut, a fost apreciata si pe bucataras.ro si care, sper eu, va primi un vot si din partea voastra! Votarea se face prin acordarea unui numar de stelute (de la 1 la 5) retetei pe care o gasiti aici: http://www.decoblog.ro/2011/03/brownie-cheesecake.html! Votarea se face o singura data, asa ca nu va voi cere ajutorul zilnic! Multumesc mult pentru sprijin celor care mi-l vor acorda!

Va pup cu mult drag,
Diana                                                                                                                               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu