Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 5 martie 2011

Chec cu morcovi

Hmmmzzz... cum o mai fi si ala?...ma gandeam eu nedumerita inainte sa decid ca merita o incercare, in pozele aparute dupa cautarea in Google, checul arata chiar apetisant! Si a fost! Imi place la nebunie sa incerc noi retete si constat cu surprindere ca o sa le mai repet, atat de delicioase sunt!
Si iata ce am folosit pentru deliciosul chec:
- 400g morcovi
- 70 g alune nesarate sau nuci
- 3 oua
- 400g zahar
- 250g faina
- 60ml ulei
- o lingurita de praf de copt



















Batem ouale bine cu zaharul, dupa care adaugam alternativ faina (cu praful de copt) si uleiul.
Morcovii si alunele le pasam in blender (cu 2-3 linguri de apa recomand - se vor pasa mult mai bine)!



















Adaugam compozitiei si amestecul de morcovi si nuci pasate, omogenizam si turnam amestecul intr-o tava de chec tapetata cu hartie de copt. Dam checul la copt in cuptorul incins la 180*C pentru 35-40minute, sau pana cand trece testul scobotorii!
Iata-l rumen si frumos, inca aburind:



















L-am lasat putin sa se raceasca, l-am presarat cu zahar pudra si l-am servit! Este usor umed, asa ca si a doua zi a fost parca si mai delicios, in plus este si foarte sanatos! Incercati-l si convingeti-va ca merita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu