Faceți căutări pe acest blog

vineri, 18 martie 2011

Carnaciori in foietaj

Carnaciorii pentru bere sunt foarte gustosi, insa sunt si mai gustosi imbracati in foietaj. Daca si foietajul este cumparat, nu ne ramane decat sa taiem fasii aluatul si sa invelim carnaciorii cu fiecare fasie.



















Am taiat aluatul fasii de circa 2 cm latime si 10 cm lungime, insa lungimea difera in functie de marimea carnaciorilor. Am imbracat carnaciorii in aluat, i-am asezat in tava, lasand distanta intre ei si i-am uns cu galbenus de ou. Puteti sa ii lasati simpli sau puteti presara seminte de mac, susan, sare etc. Eu am presarat seminte de mac peste o parte din carnaciori, cealalta parte ramanand simpla.



















Dam carnaciorii la cuptorul incins la 180*C pentru 20-25 minute sau pana cand aluatul este copt si capata o culoare aurie!



















Buuun, eu dau carnaciorii si voi dati berea, bine? Se potrivesc de minune :)

2 comentarii:

  1. yummy..vine weekendul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e, este vreme berechet sa tot pregatesti minunatii carnaciori in foietaj! Si bineinteles sa ii savurezi alaturi de o bere receeeee! Multumesc pt vizita, te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere