Faceți căutări pe acest blog

joi, 17 martie 2011

Baghete rasucite cu sunca si cascaval

Aceste minunate baghete sunt incredibil de gustoase si de rapid de preparat. Intr-adevar sunt facute din foietaj (bineinteles din comert, usurandu-ne astfel munca) insa sunt delicioase, perfecte pentru o gustare rapida la o masa cu prietenii. Reteta este furata din Edith's kitchen, careia ii multumesc pe aceasta cale pentru bunatatile pe care le impartaseste cu noi.
Pentru aproximativ 20 baghete avem nevoie de:
- un pachet de foietaj de 400 g (doua foi)
- ketchup sau pasta de tomate
- aproximativ 200 g sunca presata taiata in felii subtiri
- 150 g cascaval ras
- ierburi aromatice (eu am folosit oregano si busuioc)
- un galbenus de ou
- mac/susan/oregano/sare pentru presarat
Se aseaza prima foaie pe masa de lucru, se unge cu ketchup jumatate din foaie, presaram ierburile aromatice tocate, se aseaza sunca taiata fasii dupa care presaram cascavalul ras!



















Pliem jumatatea libera peste cea pe care am asezat ketchup, sunca si cascaval si, cu ajutorul unui cutit pentru pizza, taiem fasii de 2 cm latime si aproximativ 15 cm lungime. Rasucim fasiile, le asezam in tava, le ungem cu galbenus de ou si apoi presaram mac/susan/oregano/sare dupa gust. Eu am presarat doar cateva seminte de mac.
Se dau la cuptorul incins la 180*C pentru 20-25 minute sau pana ce se rumenesc. Se servesc calde sau reci cu sos de rosii alaturi!

7 comentarii:

  1. Foarte faine! Ai mai intins foaia de aluat? Sau este exact cum ai scos-o din pachet?
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. @Fancy cake: Multumesc!
    Da, am intins foaia foarte putin, cat sa nu se mai observe cutele ramase de la impachetarea aluatului! Asa am obtinut o suprafata perfect intinsa si am modelat foietajul foarte usor!
    Duminica placuta iti doresc! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna , se pot prepara cu o zi inainte de a fi consumate ? Oare se vor inmuia ? Multumim pentru retete. Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, Alina!
      Baghetele nu se vor inmuia pana a doua zi daca sunt pastrare pe o tava, acoperite cu un servet de hartie. Dimpotriva, vor fi usor mai crocante! Sper sa va placa!
      Cu drag, Diana

      Ștergere
  4. In tava ai folosit hartie de copt sau nu? Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. In tava ai folosit hartie de copt sau nu? Multumesc mult!

    RăspundețiȘtergere