Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 23 februarie 2011

Piept de pui pane cu orez tricolor

Cred ca nu exista dificultati in preparea pieptului de pui pane, insa pentru a elimina orice urma de indoiala, va spun ca pieptul de pui l-am preparat in 4 pasi:
1. am taiat pieptul de pui fasii, pe care apoi le-am batut cu ciocanul pentru snitele
2. am condimentat fasiile de pui cu sare si piper
3. am dat puiul prin faina, ou si pesmet
4. am prajit fasiile de pui in ulei incins
Pentru garnitura de orez tricolor avem nevoie de:
- o ceapa medie
- un ardei verde
- un ardei rosu
- un ardei galben
- mazare congelata
- 200 g orez cu bobul lung



















Taiem legumele bucatele mici. Calim ceapa in 2-3 linguri de ulei de masline pana cand devine aurie.



















Cand ceapa este calita, adaugam ardeiul taiat bucatele si calim toate legumele pentru 3-4 minute. Apoi adaugam orezul si completam cu apa. Condimentam cu sare si piper dupa gust.



















Lasam orezul sa fiarba, si cu 5 minute inainte de a fi gata adaugam si mazarea congelata.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu