Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 9 februarie 2011

Espresso cu lapte

Nu voi scrie reteta pentru espresso cu lapte pentru ca sunt convinsa ca iubitorii de cafea stiu foarte bine care sunt pasii de urmat in prepararea unei cafele pline de savoare! Ma voi opri strict la a da cateva indicatii pentru a obtine un aspect de sarbatoare cafelei din fiecare zi!
Avem nevoie de:
- un carton in forma de cerc
- un creion
- o foarfeca
- cacao pudra
- o sita mica
- lapte spuma (preparat la fel ca aici)
- o ceasca cu cafea espresso


Intai, ne ocupam de formarea sablonului. Ideea am preluat-o din poza de mai jos, pe care bineinteles domnul Google m-a ajutat sa o gasesc!


Cu mana libera, cu un creion am desenat inimioarele, pe care apoi le-am decupat cu o foarfeca foarte ascutita!
Am umplut ceasca cu cafea, am pus peste spuma de lapte...


...si apoi sablonul din hartie.


Presaram cacao peste sablon! Folosim o sita mica...
Iata rezultatul: o surpriza placuta pentru cineva drag...


2 comentarii: