Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 23 februarie 2011

Brownie cheesecake


Fin, dulce, cremos... asa as putea descrie acest desert in doar trei cuvinte! Ca sa nu mai spun ca se prepara si extrem de simplu...

Ingrediente pentru blat:
(pentru o tava cu dimensiunile 25x35cm)
200 g zahar brun
3 oua
100g unt
100 g faina
100 g ciocolata amaruie (eu am folosit cu lapte)
un strop de esenta de vanilie


Batem untul spuma cu zaharul si adaugam ouale pe rand, amestecand energic.


Punem bucatelele de ciocolata intr-un bol si le dam la cuptorul cu microunde pentru un minut, dupa care adaugam ciocolata topita in compozitia pentru blat.


Tot acum adaugam si esenta de vanilie si in final, faina cernuta, amestecand incontinuu pentru a evita formarea cocoloaselor! Turnam compozitia intr-o tava tapetata cu hartie de copt si o dam la cuptorul incins la 180*C pentru 30-35minute!


Dupa ce blatul trece testul scobitorii il lasam sa se raceasca complet si incepem prepararea cremei de branza!

Ingrediente crema de branza:
100g de crema de branza Philadelphia
100 g unt
200 g zahar pudra sau dupa gust


Mixam ingredientele pana cand crema devine foarte fina si pufoasa!
Intindem crema usor peste blat.


Glazura o pregatim extrem de simplu, recunosc ca este prima data cand am pregatit-o asa si mi-a placut :)! Asadar, intr-un bol inalt punem 90g ciocolata amaruie sau cu lapte, dupa preferinta, 25 g unt si 25ml smantana dulce. Dam bolul la cuptorul cu microunde pentru un minut. Dupa un minut, amestecam ingredientele energic cu un tel si lasam glazura inca 2 minute la rece, sa se domoleasca, apoi o asezam peste crema de branza!
Lasam prajitura la rece pentru cel putin doua ore inainte de taiere. O taiem cu un cutit inmuiat in apa fierbinte!
Si pentru voi, cititorii blogului, iata o bucatica generoasa de brownie cheesecake :)


Sa va fie de bine!

Tot din categoria bownies s-ar putea sa va placa si urmatoarele retete:

Brownies cu alune de padure:

Prajitura marmorata cu mascarpone:


Brownies cu strat de menta:





21 de comentarii:

  1. O minunatie. Eleganta, fina si buna. trebuie incercata.

    RăspundețiȘtergere
  2. In loc de cuptorul cu microunde se poate folosi cel clasic? Daca da, atunci pentru cat timp trebuie sa stea la cuptor compozitia? Multumesc, sa stii ca abia astept sa vina we ca sa incerc reteta. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. arata super bine... si cred ca e si foarte buna...

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana, cuptorul cu microunde se foloseste numai pentru glazura, blatul se coace in cuptor obisnuit! Insa, poti la fel de bine sa topesti ciocolata cu smantana si untul la bain-mairie, asta e de fapt modalitatea clasica de preparare a acestei glazuri! Sper ca ti-am fost de ajutor :)! Multumesc pentru vizita si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ghiocel07, asa este, e atat de fina ca se topeste in gura! Multumesc pentru vizita si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc, Isabela! Chiar e o bunatate prajitura asta :) M-a uimit si pe mine :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Violette, multumesc! Intr-adevar, cum am mai spus, merita incercata! Multumesc pentru vizita, te mai astept :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Diana imi spui putin ce dimensiune avea tava de la prajitura ta, ca sa stiu cata crema sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  9. Crina, tava are dimensiunile 20x30cm! Astept feedback-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred si eu ca e ...divina! Fain blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Betty: Prajitura intr-adevar este divina! Multumesc pentru aprecieri, te mai astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. ABIA ASTEPT SA O PTREGATESC PENTRU FETITA MEA

    RăspundețiȘtergere
  13. @Sanda: fetita ta va fi mai mult decat incantata! Spor si astept sa-mi scrii cat de mult i-a placut! Te astept cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. azi am facut aceasta prajitura!intr-adevar este foarte buna!o voi repeta curand!multumesc pt reteta

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu-i de mirare ca este foarte apreciat, arata f bine si cu siguranta este delicios! Am sa-l incerc si eu :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  16. E frumusica foc prajiturica!Cred ca e si foarte gustoasa.Am trecut-o pe lista.

    RăspundețiȘtergere
  17. mmmmmmmmmm..ce bn arata ..mi sa facut o pofta..numai cand am vz cum arata.dar la gust cred k belea...chiar o sa incerc si eu reteta ..

    RăspundețiȘtergere
  18. Este absolut genial de gustoasa. Am vrut sa maresc putin ingrdientele, nu prea mi-a reusit dar a fost consumata partial inainte sa se intareasca cremele.

    RăspundețiȘtergere
  19. Doamne este Decadenta de-a dreptul,you can´t boil an egg,but you can do Amazing cookies,esti minunata........sunt de-a dreptul fascinata,sarbatorile si sarbatoritii vor fi incantati de aceste retete ,pe care le voi incerca,a-ti multumesc....inca o data ,esti minunata ca impartasesti creatiile tale,cu drag...cerasela

    RăspundețiȘtergere
  20. Toate prajiturile tale arata genial! Abia astept sa le incerc si eu! Corina

    RăspundețiȘtergere