Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 5 februarie 2011

Biscuiti Vitralii


In sfarsit am reusit si eu sa pun in practica mult laudata reteta de biscuiti vitralii, care, sincera sa fiu, mi se parea o enigma! Ei, m-am convins ca totul este pe cat de spectaculos, pe atat de simplu! Asa vi se va parea si voua, sunt convinsa!

Pentru o portie de biscuiti avem nevoie de:

400 g faina
o lingurita de praf de copt
un sfert de lingurita de sare
200 g zahar
120 g unt 
1 ou
esenta de vanilie
dropsuri colorate

Pentru mai multa savoare, puteti adauga si:
o jumatate de lingurita de scortisoara
o jumatate de lingurita de ghimbir (va recomand sa o faceti, biscuitii vor fi foarte aromati)


Frecam untul spuma, adaugam zaharul si oul amestecand incontinuu! Adaugam esenta de vanilie si in final faina amestecata cu praful de copt! Obtinem un aluat usor de modelat, pe care il impachetam in folie alimentara si il dam la frigider pentru minim o ora! Dupa o ora de stat la rece aluatul va fi mult mai usor de modelat!


Pe o planseta tapetata cu faina, din aluat intindem o foaie de 0.4-0.5cm grosime si decupam biscuiti in forma de inima (folosim o forma mare si una mica) - a se vedea imaginile:



Asezam biscuitii intr-o tava tapetata cu hartie de copt, punem in mijlocul decupat cate o bomboana si dam totul la cuptorul incins la 180*C pentru 8-10 minute!

 

Astfel am procedat cu jumatate din aluat! Cealalta jumatate am folosit-o in felul urmator: am intins o foaie avand aceeasi grosime si am decupat atat inimi pline (nedecupate cu o forma mai mica), cat si inimi decupate in interior cu alta forma mai mica). Acestea le-am uns cu jeleu de zmeura si le-am lipit! 
Apoi le-am presarat cu zahar pudra!







6 comentarii:

  1. Arata super !!!
    Astazi am descoperit blogul tau, si chiar acum am la cuptor un chec ce l-am facut urmand una din retele tale. Abea astept sa il incerc pe acesta si sa trec la alta reteta.

    O seara faina

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru vizita, Carmen! Ma bucur mult ca iti plac retetele prezentate!
    Pupici, Diana

    RăspundețiȘtergere
  3. dar dropsurile nu se lipesc de foaia de copt?

    RăspundețiȘtergere
  4. Anonimule, nu se lipesc! Hartia de copt este usor cerata in asa fel incat nimic nu se va lipi vreodata de ea :) Deci, nici dropsurile, chiar daca se topesc la temperatura ridicata a cuporului.

    RăspundețiȘtergere
  5. super tare!am sa le incerc si pe astea:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Diana si felicitari! Biscuitii au facut senzatie printre prietenii mei. Multumesc, Bianca

    RăspundețiȘtergere