Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Salata greceasca

Si iata-ma la a saptea zi de cura de detoxifiere, in fata ultimei salate din ciclul: detoxifiere dupa sarbatori, la care m-am supus de buna voie si nesilita de nimeni :)! Recomand tuturor sa va ajutati organismul sa scape de toate toxinele acumulate in corp pe parcursul sarbatorilor de iarna, consumand alimente cat mai sanatoase si in forma cat mai proaspata! Eu ma simt excelent, imi inchei blugii fara probleme :P!
De data asta, alegerea mea a fost salata greceasca, foarte gustoasa si satioasa!
Pentru o salata avem nevoie de:
- un buchetel de salata verde
- o rosie
- castravete
- cateva rondele de ceapa
- masline negre (eu am folosit verzi)
- cateva bucatele de branza Feta sau telemea sarata
- sare, piper
- putin ulei de masline (optional)
- putin otet balsamic (optional)
Taiem toate ingredientele, fasii, rondele, putem fi cat mai inventivi! La final asezonam cu sare si piper si putem adauga ulei de masline si otet balsamic sau dressing! Bineinteles ca eu am consumat-o fara dressing, otet sau ulei de masline, insa dressingul ii da o aroma si mai... greceasca!
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu